return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
בגרויות (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
רונן זה שאני רשום בהרבה יחידות זה לא אומר שאני משקיע בהן כמו שצריך
Tarantula
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אני עכשיו מרחיב
אבל אני הולך לפרוש



מה לפרוש?! למה לפרוש?!:D
זה המקצוע הכי אהוב עליי + ביולוגיה..
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Tarantula



מה לפרוש?! למה לפרוש?!:D
זה המקצוע הכי אהוב עליי + ביולוגיה..


כיתה יוד זה היה ממש קל
אבל את החומר בסוף כבר לא ידעתי וזה סתם נראה מסובך.......
MaMaMiA
לשון: 88 ציון סופי: 92.5 איזה תותח אני!!!
היסטוריה: 63 ציון סופי: 76.5
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
מה אף אחד פה לא לומד כימיה??:D
אני קיבלתי 93, בדיוק כמו המגן שלי
בלשון 83 :(
היסטוריה 90
ספרות 90
וזהו....:D


אני לומד כימיה אבל הם לא רצו לפצל לנו את היחידות ושנה הבאה אני עושה את כל ה 4 יחידות עיוני ומגיש את היחידת מעבדות

ולמה עשית לשון וספרות בכיתה יא?!
אני עשיתי ב י והשנה יש לי עוד פעם הסטוריה..
ושנה הבאה יש לי ספרות
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Scorchio
אני לא מאמין
קיבלתי 63 באזרחות
כל השנה אני מקבל 90
פתאום בבגרות 63
זה לא הוגן.

רגע מה זה אומר לא סופי
זה הציון של הבחינה...

אתה התבאסת???
אני שהייתי על ממוצע 90 ככה באזרחות כל השנה ובאתי לבגרות וכתבתי כל מה שאי פעם ידעתי באזרחות אז כמה אני מקבל בסוף...?
48
48
48
48
אני לא מאמין
איך הם יכולים להיות כל כך זונות...?
ומחשבים בכלל בעיה
קיבלתי 29... אתם מבינים מה זה 29 אחרי שהוצאתי 80 במגן קיבלתי 29 בבגרות
איך זה יכול להיות...?
כל משרד החינוך הזה פשוט אותו הדבר כולם מושחתים זונות
:whip: :whip: :whip:
בא לי להרוג את כולם... כאילו תחשבו על זה אתם לומדים 12 שנה ואז במבחן אחד שלא הולך לך טוב הכל יכול ללכת לעזה ואז צריך להתחיל הכל מההתחלה שזה ממש אבל ממש בא לא למות באותו הרגע...יש לי ציונים סבירים ביותר בהתחשב בזה ששמתי זין גדול על הלימודים בשנתים האחונות ולא למדתי כמעט בכלל
יש לי איזה ממוצע 75 + ככה אבל מחשבים -29
היסטוריה שלא משנה מה אני אכתוב כנראה - 65
ואזרחות שזה משהו לא מהעולם הזה שקיבלתי ציון כל כך טוב- 48 אחרי ממוצע שנתי של כ- 90
אז בא לי לההרוג אותם
Hell_Copter
הם אשכרה זיינו את כולם באזרחות!!!!!!!!
גם חברים שלי קיבלו ממש נמוך!!!!!!!!!!!!!!!!
שמעתי יעשו אולי איזה פקטור לכולם... אמן יעשו את זה.....
ת'אמת שמעתי את זה על תנך... ואם עושים על תנך אז יש לי 100 אבל אזרחות אני רואה שזיינו יותר
אני כל השנה מגרד 100 ואז מוציא 81 בבגרות שכל התשובות שלי היו נכונות... בני זונות!!!
warpedd_
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הם אשכרה זיינו את כולם באזרחות!!!!!!!!
גם חברים שלי קיבלו ממש נמוך!!!!!!!!!!!!!!!!
שמעתי יעשו אולי איזה פקטור לכולם... אמן יעשו את זה.....
ת'אמת שמעתי את זה על תנך... ואם עושים על תנך אז יש לי 100 אבל אזרחות אני רואה שזיינו יותר
אני כל השנה מגרד 100 ואז מוציא 81 בבגרות שכל התשובות שלי היו נכונות... בני זונות!!!


וואלה אצלי בוך אותו דבר

כל השנה הייתי מעל 90
מגן 93
ובבגרות הוצאתי 79

חשבתי שלא הלך לי טוב
אבל ככה זה פשוט זיון בתחת
SiLvErSkY
המגנים דפקו אותי אחושרמוטה
רק הורידו לי ציון
אבל הבחינות זה לא הציון הסופי
תחשבו עם מגנים של 70
כוס עמק!

בכל מקרה הנה הציונים מהאתר

בחינה 86 1 הסטוריה,לימודי חובה 22105
סופי 100 1 מחו' ישו' מעבדה 857166
סופי 90 1 מ' המחשב-מע' א' 899127
בחינה 92 2 מדעי המחשב א' 899222
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
אני עוד שניה בוכה

67 ציון בגרות במחשבים

:(((((((((((((((((((


אני מתבייש בך חן
אתה כבר לא הבן דוד החכם....

מה עם שער הציונים?<

Q-PiXeL
quote:
Originally posted by NaOren


אני מתבייש בך חן
אתה כבר לא הבן דוד החכם....



אז עכשיו אתה הפכתה לבן דוד החכם?
חחחח סתם אחי

:p
NaOren
quote:
Originally posted by Q-PiXeL



אז עכשיו אתה הפכתה לבן דוד החכם?
חחחח סתם אחי

:p


חחחח ראסמייייי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement