|
nummer TE reclame??
|
View this Thread in Original format
| mantisnl |
weet iemand hoe ut nr heet wat tijdens de nieuwe TE reclame speelt??
kvinnut wel `n rieleks nummertje
"bij voorbaat dank"
DJ Mantis |
|
|
| DJ_Massive |
nieuwe Svenson&Gielen als t goed is
iets met "Answer your question" ofzo |
|
|
| mantisnl |
dat moet S&G voorstelle?? lijkt me sterk eerlijk gezegd:conf:
klinkt niet echt als een plaat van hun.. maja.. zou wel kunne..
thnx voor de info!
groetjez,
mantis |
|
|
| Biohazard |
| het is het 1ste nummer dan johan op sensation draaide |
|
|
| mantisnl |
jeij! we schieten op:D :D ff tracklist zoeken!
thnx mensuhh:D |
|
|
| mantisnl |
als ut klopt wat biohazard zegt.. dan moet ut duz wel Svenson & Gielen zijn: hun nieuwe productie "No More Faith"
cool nr`tje:rolleyes: :D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Had hem ook al gehoord, klinkt lekker dat nummer ja.
Nummer zal denk ik over 2 weekjes ook wel gereleased worden :D |
|
|
| eieregooie |
Kheb um nog nie gehoord... maar ben wel benieuwd... Heb er al wel een en ander over gehoord... vandaar dus...
grtz! |
|
|
| -TAIS- |
| Answer The Question is de goede naam van de nieuwe S&G. |
|
|
| mantisnl |
ah.. in zown post stond dattie "no more faith" heette.. maja..
als jij ut zegt zal ut wel "answer the question" zijn he;) :p |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by mantisnl
ah.. in zown post stond dattie "no more faith" heette.. maja..
als jij ut zegt zal ut wel "answer the question" zijn he;) :p |
Naja, ik weet dat ze bij ID&T promootjes rondgestuurd hebben naar DJs van de nieuwe Svenson & Gielen met daarop de titel Answer The Question. Dus ik neem aan dat ID&T weet wat ze aan het doen zijn :D |
|
|
|
|