return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
nummer TE reclame??
View this Thread in Original format
mantisnl
weet iemand hoe ut nr heet wat tijdens de nieuwe TE reclame speelt??

kvinnut wel `n rieleks nummertje


"bij voorbaat dank"

DJ Mantis
DJ_Massive
nieuwe Svenson&Gielen als t goed is

iets met "Answer your question" ofzo
mantisnl
dat moet S&G voorstelle?? lijkt me sterk eerlijk gezegd:conf:

klinkt niet echt als een plaat van hun.. maja.. zou wel kunne..

thnx voor de info!

groetjez,

mantis
Biohazard
het is het 1ste nummer dan johan op sensation draaide
mantisnl
jeij! we schieten op:D :D ff tracklist zoeken!

thnx mensuhh:D
mantisnl
als ut klopt wat biohazard zegt.. dan moet ut duz wel Svenson & Gielen zijn: hun nieuwe productie "No More Faith"

cool nr`tje:rolleyes: :D
Dr. Kuipers
Had hem ook al gehoord, klinkt lekker dat nummer ja.

Nummer zal denk ik over 2 weekjes ook wel gereleased worden :D
mantisnl
yaay:D
eieregooie
Kheb um nog nie gehoord... maar ben wel benieuwd... Heb er al wel een en ander over gehoord... vandaar dus...

grtz!
-TAIS-
Answer The Question is de goede naam van de nieuwe S&G.

mantisnl
ah.. in zown post stond dattie "no more faith" heette.. maja..

als jij ut zegt zal ut wel "answer the question" zijn he;) :p
-TAIS-
quote:
Originally posted by mantisnl
ah.. in zown post stond dattie "no more faith" heette.. maja..

als jij ut zegt zal ut wel "answer the question" zijn he;) :p


Naja, ik weet dat ze bij ID&T promootjes rondgestuurd hebben naar DJs van de nieuwe Svenson & Gielen met daarop de titel Answer The Question. Dus ik neem aan dat ID&T weet wat ze aan het doen zijn :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement