return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
VIP tickets Innercity 21/12/02 (pg. 2)
View this Thread in Original format
basd
Hoop dat ik er aan het werk kan (op- en afbouw). Dan kan ik met een beetje mazzel het feestje zelf ook wel van dichtbij meemaken.

Of ik er alleen als bezoeker naartoe ga.. Dat weet ik echt nog niet. Hangt ook helemaal van de line-up af.
magrec
quote:
Originally posted by New Wave


Echt de grootse onzinnige argument om niet te gaan.
Op elk feest zie je nu fout volk....daar moet je doorheen kijken........
Als je slim bent ga je naar de techno zaal, like me :) daar heb je minste fout volk.



whehe niet zo serieussss man, ik behoor toch ook totdat foute volk :p
New Wave
quote:
Originally posted by magrec



whehe niet zo serieussss man, ik behoor toch ook totdat foute volk :p


Jij bent super fout inderdaad :p

sjek je phee-em effe lieve schat.

*likje*
TimeportE
quote:
Originally posted by magrec



whehe niet zo serieussss man, ik behoor toch ook totdat foute volk :p

lol idd!! :D

vorig jaar was toch wel relaxed toch of verneukte ik weer alles .. ik dnk dat ik dit jaar weer ga, vorig jaar was echt zwaar lekker.. van lekkere prog tot trance tot techno.. heerlijk al die stijlen door elkaar net zoals bij addiction was ook uber! :p
magrec
quote:
Originally posted by TimeportE

lol idd!! :D

vorig jaar was toch wel relaxed toch of verneukte ik weer alles .. ik dnk dat ik dit jaar weer ga, vorig jaar was echt zwaar lekker.. van lekkere prog tot trance tot techno.. heerlijk al die stijlen door elkaar net zoals bij addiction was ook uber! :p


hmm ja alleen ik was zo vertieft om 3:00 ofzo al...(en die drukte rondom marco v dat trok ik niet helemaal)ik vond het wel gezellig met jouw en basvh er bij hoor. :)
AlFerox
geen innercity voor mij!

muziek en aankleding in de techno-zaal vorig jaar vond ik érg goed maar dat was dan ook wel het enige positieve aan dat feest.
sfeer was kut, publiek was kut, verder was het veels te druk, veels te duur en veels te groot allemaal.
ook is mijn id&t-boycot nog steeds van kracht, dus die 50 euro mogen ze lekker uit iemand anders' zak kloppen.



:mad:
DJ Bazz
ga het wel ff proberen, ik wilde er sowieso al heen, moet nog wel iemand meekrijgen, maar dat moet te doen zijn.
enneh total w00t, kamaya en aphex, wee je gebeente als in de buurt komt:whip: :whip: :D :)
Flipper01
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Vanaf vanochtend gewacht tot de Freerecordshop om 9:30 uur open zou gaan, zijn alle kaarten al uitverkocht!! Van een ander filiaal dat ze nog gebeld hadden bleek dat die nog 2,5 minuut kaarten konden verkopen.. Ben ik mooi klaar mee, ik was samen met Mr.Marcello de 1e dus wij d8en wel die VIP-kaarten te krijgen.. NIET DUS!!
Ik weet niet hoe dit kan, maar het is wel schandalig!!
magrec
quote:
Originally posted by Flipper01
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Vanaf vanochtend gewacht tot de Freerecordshop om 9:30 uur open zou gaan, zijn alle kaarten al uitverkocht!! Van een ander filiaal dat ze nog gebeld hadden bleek dat die nog 2,5 minuut kaarten konden verkopen.. Ben ik mooi klaar mee, ik was samen met Mr.Marcello de 1e dus wij d8en wel die VIP-kaarten te krijgen.. NIET DUS!!
Ik weet niet hoe dit kan, maar het is wel schandalig!!


Das mooi klote maar ik heb al gehoord dat id&t de zaakjes niet echt goed had geregeld (net zoals de frs) aangezienen een aantal winkels al om 9:00 opengingen...
SnuggLe
Nah ik wil maybe wel gaan, ondanks ID&T boycot. Ik ben dan net terug uit China en wil wel lekker feesten. Eerst kijken wat de line-up is natuurlijk.... maar als die een beetje oke is dan gaat ik wel. Met mijn camera...foto's maken voor Partyflock :) :D

Optimus
quote:
Originally posted by Flipper01
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Vanaf vanochtend gewacht tot de Freerecordshop om 9:30 uur open zou gaan, zijn alle kaarten al uitverkocht!! Van een ander filiaal dat ze nog gebeld hadden bleek dat die nog 2,5 minuut kaarten konden verkopen.. Ben ik mooi klaar mee, ik was samen met Mr.Marcello de 1e dus wij d8en wel die VIP-kaarten te krijgen.. NIET DUS!!
Ik weet niet hoe dit kan, maar het is wel schandalig!!


ik was vanochtned 11 uur kaartje gaan halen was t al uitverkocht...:(
Flipper01
quote:
Originally posted by magrec
Das mooi klote maar ik heb al gehoord dat id&t de zaakjes niet echt goed had geregeld (net zoals de frs) aangezienen een aantal winkels al om 9:00 opengingen...


9:30 uur is 9:30 uur!! Ze zouden zich daar gewoon aan moeten houden, dat moet toch niet zo moeilijk zijn... :(
Volgens de eigenaar van de FRS gingen alle winkels pas om 9:30 uur open, maar binnen een half uur alle kaarten weg is nog erg snel.. :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement