|
VIP tickets Innercity 21/12/02 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| hamburgerboefje |
| Ik vond IC vorig jaar onwijs super! effe hopen dat et niet al te lang duurt voordat de line-up bekend wordt gemaakt... |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | | Originally posted by hamburgerboefje Ik vond IC vorig jaar onwijs super! effe hopen dat et niet al te lang duurt voordat de line-up bekend wordt gemaakt... |
Half oktober staat op de site van ID&T.
Met vriendelijke groet. |
|
|
| hamburgerboefje |
| Okeej dan, ben trouwens erg benieuwd welke Dj's er gaan komen daar. |
|
|
| DJ Bazz |
| ik kon niet meer heen om ze te kopen, ik had eerst een presentatie om 9 uur en vervolgens een so om 9.30:whip: :whip: nu maar een gewoon kaartje kopen |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
ik kon niet meer heen om ze te kopen, ik had eerst een presentatie om 9 uur en vervolgens een so om 9.30:whip: :whip: nu maar een gewoon kaartje kopen |
Ach, ook al was je geweest bij een gewone FRS (die dus om 9.30 uur opengaat zoals het hoort :mad: ), dan had je nog geen VIP-tickets gehad.....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by hamburgerboefje
Okeej dan, ben trouwens erg benieuwd welke Dj's er gaan komen daar. |
Inderdaad, ik ook!!
Al hoop ik niet dat er teveel te grote namen zullen staan (liever het beleid van vorig jaar met meer onbekendere DJ's voor het grote publiek)!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Flipper01 |
| Na die uren wachten bij de FRS wil ik er helemaal niet meer naar toe!! :whip: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Na die uren wachten bij de FRS wil ik er helemaal niet meer naar toe!! :whip: |
Tja, ik vind het ook geen strakke actie van de FRS, maar we gaan er toch wel gewoon naartoe joh!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| MaGiK54 |
Klik op de link http://www.id-t.com/portal/page-events.php?newsid=419 voor een statement van ID-T over de verkoop van de VIP-tickets.:)
Kaartverkoop begint maandag en zoals gewoonlijk weer geen line-up bekend gemaakt voor het feessie en ik weiger in de blind kaarten voor its te kopen :whip: |
|
|
| Kamaya |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
ga het wel ff proberen, ik wilde er sowieso al heen, moet nog wel iemand meekrijgen, maar dat moet te doen zijn.
enneh total w00t, kamaya en aphex, wee je gebeente als in de buurt komt:whip: :whip: :D :) |
Okeej..... hier mis ik iets, verklaar het mij naderr DJ Bazz!
En wat IC betreft, ik ga/ging sowieso niet voor de vip-kaarten want ik heb niet echt het idee dat ik daar zoveel aan heb/zou hebben gehad.
Wel ga ik, als er geen heel erge belangrijke zaken tussen komen, absoluut naar Innercity!! 2 jr. geleden voor het eerst geweest, vorig jr ook, en dit jr zeker nog es!! Ik vinnet echt een super feestje!!!!
De groeten, Kamaya. |
|
|
| eieregooie |
Die statement slaat nergens op... Zeg dan niks... En dan bedoel ik niet jou MaGiK, maar ID&T, voordat er misverstanden ontstaan... :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Die statement slaat nergens op... Zeg dan niks... En dan bedoel ik niet jou MaGiK, maar ID&T, voordat er misverstanden ontstaan... :) |
Helemaal mee eens :D |
|
|
|
|