|
Addiction Livesets Download
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Oke, hier zijn dan eindelijk de livesets van Addiction. Ik heb weinig tijd gehad vanwege werk enzo, maar nu staan ze dan eindelijk op mijn GF's computer (ze zit in China dus misbruik ik um :)).
De livesets van Eye-Riz, Siesta en Bellie staan erop, die van Antiphus jammergenoeg niet :(
Oke, hier de specs:
130.89.162.55 port 83
login: taforum
pass: taforum
Ik weet niet hoelang die het doet, heb nl. een trafficlimit. Maar dat zien we dan wel weer :)
Happy leeching!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| magrec |
GEWELDIG!!!!!!!!!!!
:D :)
alleen jammer dat die van antiphus er niet op staat :( |
|
|
| DJ_Siesta |
phat, netjes hoor
ik ga ze zo ff leeche, krijg error met to many users, als je traffic limiet kut gaat doen, zet ik ze wel ff op een andere ut server.
groetjes |
|
|
| zarch |
| Cool, ik zeker is kijken of ik ze kan downloaden wil toch wel is horen. (heb feest gemist namelijk) |
|
|
| Jammy |
| hehe nu werkt dat ook eens bij mij! :happy2: |
|
|
| TimeportE |
WOEIIII.. ik down ze morgen wel, zit dan op de tu/e en gaat het allemaal wat sneller! :D
iemand nog zin om nog leuke dingetjes te fxpen! :D |
|
|
| Smirnoff |
Hoe kan het dat de kwaliteit zo slecht is ?? zoveel bas :(:(:(
Ik had ze al eens gefxp-d gekregen maar zijn dat dezelfde ? |
|
|
| eieregooie |
Eindelijk! :D Bedankt voor de moeite allemaal!!! Kheb ze ff in een half uurtje naar een andere server geschopt... Nu alleen nog hierheen halen met 8kB/s ofsow gemiddeld...
Grtz! |
|
|
| Bellie |
Kwaliteit is idd slecht.Vond ik ook wel jammer.Vooral die van mij :S.Maja niks aan te doen.KWam ook omdat er steeds met de volumeknop werdt gekut.Dan weer hard dan weer zacht.MAar je kan iig wel horen HOE er was gedraaid die avond :)
GREETZ!! |
|
|
| franzelare |
haha snuggle
jij nog mazzel dat de datalimiet nog niet naar beneden is gehaald voor trafic naar buiten toe!
zal ze wel ff downen om te luisteren! |
|
|
| Spinnin Jack |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Eindelijk! :D Bedankt voor de moeite allemaal!!! Kheb ze ff in een half uurtje naar een andere server geschopt...
|
Dus ze zijn nu ook bij zip te vinden?
Dan haal ik u'm daar wel
Scheelt ook weer traffic voor de andere mensen die um van snuggle halen. ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
maar zijn dat dezelfde ? |
Yeps |
|
|
|
|