|
P3 Live
|
View this Thread in Original format
| RagingEskimo |
Sent tips:
P3 Live onsdag 4 september
Claudio Coccoluto
Mauro Picotto |
|
|
| Vizay |
| vilken tid brukar detta va......måste ju höra picotto :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
låter bra...
Får man inte missa dÅ! |
|
|
| AnD |
| tack för pålysningen! annars hade jag missat detta... Carl cox var ju på p3 live för några veckor sen. det var också grymmt |
|
|
| [nils] |
WTF!? :wtf: Picotto i Svensk Radio!!! :eyes: :eyes: :eyes:
... tack för pålysningen! :) |
|
|
| Dj_Activated |
Nån som tänker spela in? :) annars kan jag försöka!
//Pazi |
|
|
| AnD |
| jag ska försöka spela in den, har aldrig gjort det förut så kanske inte lyckas... spela in du också så kan du skicka till mig om jag misslyckas ;) :p |
|
|
| King of Clubs |
| Mauro Picotto börjar nu! |
|
|
| Vizay |
| men jag e en sådan kluns....nån som spelade in å lyckades? |
|
|
| AC. |
| Lira han något bra då? Jag var upptagen på annat hpll så tyvärr kunde jag inte lyssna... |
|
|
| Dj_Activated |
| typiskt mig, somnar en timme innan det börjar :( |
|
|
|
|