|
תיכון (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אוף
לא היא
הייתה איזה דוגמנית אחרת
שעברה לניו יורק או משהו
אני ממש לא זוכר
היא הייתה במחזור של אח שלי שסיים לפני שנתיים |
עדי נוימן
שיא הכוסית!!!!!!!!!!!!!!!!
בר רפאלי לומדת בתיכון של חבר שלי שסיים שנה שעברה בהוד השרון...
זה ממש ליד הקניון שם... בהפסקות הוא אמר לי שהם הולכים לשבת בקניון... סתם ל 5 דקות |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עדי נוימן
שיא הכוסית!!!!!!!!!!!!!!!!
בר רפאלי לומדת בתיכון של חבר שלי שסיים שנה שעברה בהוד השרון...
זה ממש ליד הקניון שם... בהפסקות הוא אמר לי שהם הולכים לשבת בקניון... סתם ל 5 דקות |
וואלה מה שבאתי להגיד
ורועי אפשר לחשוב שאנחנו לא נמצאים 10 דקות מרננים |
|
|
| Segev |
| אתה עושה צחוק יש לי 4 בגרויות ב י' מתמטיקה יח"ל 1 אומנות יח"ל 1 לשון והיסטוריה :( |
|
|
| NyKoN |
בדיוק רועי
עדי נוימן
יווווווו
היובל זה המקום של כל הכוסיות בכפ"ס
"בית ברביות"
חחח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Segev
אתה עושה צחוק יש לי 4 בגרויות ב י' מתמטיקה יח"ל 1 אומנות יח"ל 1 לשון והיסטוריה :( |
באיזה מגמה אתה אחי?
לי היו שנה שעברה 3 בגרויות..... לשון, היסטוריה וצרפתית...... |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
באיזה מגמה אתה אחי?
לי היו שנה שעברה 3 בגרויות..... לשון, היסטוריה וצרפתית...... |
צרפתית עושים בגרות?!?!!?
חחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by NaOren
טוב אני בי"א
שזה ככה ככה שעות
היום פעם ראשונה הבזרתי
(אח שלי יהיה גאה בי...)
יש לי 43 שעות אבל אולי אני אצא מתקשרות שזה איזה 8 שעות ואז יהיה לי מערכת שיא הקלה......
וכיתה י' זה הכי שוק בארץ למדתי 30 שעות שנה שעברה....
ואלינו לא הגיעו כוסיות , לפחות לא ראיתי היום ואתמול.. |
תצא תצא
אני לקחתי כימיה מחשבים גם היה לי ככה
יצאתי ממחשבים
מערכת קלה
34 שעות
וכל שבועיים זה 32...
יום שלישי אני מתחיל בשעת אפס עד 11
יום חמישי שישי אני מתחיל ב9
עכשיו יהיה לי זמן טוב להכל..... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NyKoN
צרפתית עושים בגרות?!?!!?
חחחחחחחחחחחחחחח |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בטח שכן! 5 יחידות!!!!!!!
אבל אני עשיתי רק יחידה אחת..... |
|
|
| eran |
המערכת שלי הכי בת זונה
23 שעות
לומדים רק בשלישי חמישי ושישי
כי הביצפר נתן אפשרות לגמור עם פיזיקה אנגלית ומחשבים ביא'
אז עכשיו יש חופש
(למרות שהאהבלים האלה תקעו שעתיים ספורט ביום שני אבל זייייייייייייין עליהם :wtf: )
:toocool: |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by DjChook
ערן
WOW ! |
:conf: |
|
|
| DjChook |
זה לא מערכת זה
זה חצי מערכת
תרתי משמע
אבל למה לא שמו לכם שלוש ימים כן ארבע לא
איזה חופשות אתה מרביץ ככה |
|
|
|
|