|
תיכון
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
וואי
קריעת תחת רצינית
יש לי 41 שעות שבועיות
5 שעות אפס
שבעצם זה כבר לא שעת אפס- זה שעה ראשונה
יום שישי גומר ב1 וזה השעה הכי מוקדמת שלי בשבוע
קריעת תחת רצינית בחלט
לא חשבתי שזה יהיה כ"כ מאסיבי ואתמול מזה שנאתי את הבצפר המזדיין הזה
אבל היום באתי לבצפר
והיה ממש כיף
עשו לנו מופע של חמי רודנר "הנוער נוהג אחרת" אז כל המופע צחקתי על חמי ההומו הזה
היה מצחיק בטירוף
בסוף הוא הודה שהוא הומו ככה מול כולם וקיבלנו שטויות בחינם ופגשתי חברים מתיכונים אחרים
התיכון שלי ככה הוא עננננננק
זה איזה 3 אגפים לרוחב ו3 לגובה לפחות
פשוט עצום
4 חצרות
בכל חצר יש מצלמה ובמזכירות יש טלויזיה שמראה מה יש במצלמות
קיצר
יומיים בתיכון- לא אהבתי את היום הראשון אבל עכשיו ממש כיף לי... |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחח אחי יהיה בסדר....
עכשיו יש לי 34 שעות.....ואני מרוצה שיצאתי ממחשבים |
|
|
| Scorchio |
כיתה י זה המון שעות
אבל שכונה
יא זה כבר יותר רציני
בינתיים ב יב אנחנו עושים את השטויות של החיייים
יש לנו מה זה קצת שעות
ומלא חלונות
קיצר
סבבה
רק מה לא באו השנה הרבה כוסיות סעמק |
|
|
| Hell_Copter |
לימודים זה חרא
זה הכל
וצח רק שתדע לך שמבירורים רבים שעשינו אני וחברים שלי בחופש הזה שכבת ט של השנה זאת תהיה השכבה הכי כוסית של הזמן האחרון
יש כל כך הרבה איכותיות שם שזה מדהים... וזה רק ממה שאנחנו ראינו |
|
|
| NaOren |
טוב אני בי"א
שזה ככה ככה שעות
היום פעם ראשונה הבזרתי
(אח שלי יהיה גאה בי...)
יש לי 43 שעות אבל אולי אני אצא מתקשרות שזה איזה 8 שעות ואז יהיה לי מערכת שיא הקלה......
וכיתה י' זה הכי שוק בארץ למדתי 30 שעות שנה שעברה....
ואלינו לא הגיעו כוסיות , לפחות לא ראיתי היום ואתמול.. |
|
|
| NyKoN |
תאמת רועי אתה צודק
זה ככה בכפ"ס
יש לנו המוווווווווווווווווווווווווון כוסיות
ויש הרבה בנים שנראים די טוב- אני לא רואה אותי ממש מסתדר השנה
אין לי ממש סיכוי
אנשים בי' נראים כאילו י"ב
יש את תיכון היובל בכפ"ס
שהוא המרכז של כל הכוסיות
בר רפאלי נראה לי למדה שם או איזה דוגמנית אחרת
והשנה בכלללללל
יש שם המוווווווווווווווון |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NyKoN
וואי
קריעת תחת רצינית
יש לי 41 שעות שבועיות
5 שעות אפס
שבעצם זה כבר לא שעת אפס- זה שעה ראשונה
יום שישי גומר ב1 וזה השעה הכי מוקדמת שלי בשבוע
קריעת תחת רצינית בחלט
לא חשבתי שזה יהיה כ"כ מאסיבי ואתמול מזה שנאתי את הבצפר המזדיין הזה
אבל היום באתי לבצפר
והיה ממש כיף
עשו לנו מופע של חמי רודנר "הנוער נוהג אחרת" אז כל המופע צחקתי על חמי ההומו הזה
היה מצחיק בטירוף
בסוף הוא הודה שהוא הומו ככה מול כולם וקיבלנו שטויות בחינם ופגשתי חברים מתיכונים אחרים
התיכון שלי ככה הוא עננננננק
זה איזה 3 אגפים לרוחב ו3 לגובה לפחות
פשוט עצום
4 חצרות
בכל חצר יש מצלמה ובמזכירות יש טלויזיה שמראה מה יש במצלמות
קיצר
יומיים בתיכון- לא אהבתי את היום הראשון אבל עכשיו ממש כיף לי... |
גלילי? |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
גלילי? |
כצה
גלילי חרא |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by NyKoN
בר רפאלי נראה לי למדה שם או איזה דוגמנית אחרת
|
סתם שתדע... בר רפאלי לומדת בהוד השרון |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by NaOren
סתם שתדע... בר רפאלי לומדת בהוד השרון |
אוף
לא היא
הייתה איזה דוגמנית אחרת
שעברה לניו יורק או משהו
אני ממש לא זוכר
היא הייתה במחזור של אח שלי שסיים לפני שנתיים |
|
|
| DjChook |
חחח אורן אתה מטומטם
מבריז ממורים שעוד לא מכירים אותך
חחח
אפילו שחר לא הבריז !!! |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח אורן אתה מטומטם
מבריז ממורים שעוד לא מכירים אותך
חחח
אפילו שחר לא הבריז !!! |
רוצה לשמוע משהו עוד יותר מטומטם?
הברזתי למחנכת לפסקלית.....
מה אני יעשה הייתי עייף |
|
|
|
|