return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Katja Schuurman in de Pleebooj (pg. 3)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by eieregooie

Heb jij voorkennis?

Lijkt me heel logisch datals je pruim gefotografeerd wordt dat ie dan mooi geschoren is :rolleyes:

Denk dat niemand een grote hoeveelheid kroeshaar op een doos wilt zien......en zeker niet bij 1 van de mooiste (bekende) vrouwen van nederland...
TimeportE
thanx petrus dat je me de eer gunt! :D
was voor de 1ste keer sinds een lange tijd weer op irc.. mmm was wel gein, maar die pics waren dus van de tv afgehaald maar staan ze al in de playboy of hoe zit dit eigenlijk.. normaal zouden ze allang op internet staan.
Ding Chavez
Morgen ligt ie in de winkel. Normaal zouden ze dan geloof ik al wel op i-net hebben gestaan, misschine dat ze ze nu wel geheim hebben weten te houden :)

GreetZ, DC
franzelare
die tandarts assistente ziet er inderdaad heeeeeel prettig uit :)

daar zou ik wel een keer extra voor naar de tandarts gaan als ze daar ook naakt rond loopt :D

en ik ga keihard voor een kale poes! al dat haar is maar niets!
Donna
quote:
Originally posted by Mr Zimz
t lijkt mij wel leuk om zoiezo een keer een kut in real live te zien.. :rolleyes: ik heb altijd sex in t donker.. of geen sex.. :rolleyes: maar zoals je weet komt daar verandering in :)

en ik ga voor de stippellijn..
:D

Whahahahaha vet! sex int donker is saai,kaarsjes zijn beter dan licht:D
Ennuh,kaal ruled,streepie mag maar dan niet zoals de assistente,die heeft nog haar op der lipjes,das verboden:)

Btw,vette pics van Katja,en hilarisch dat ze zo'n opschudding veroorzaakt met dat thera-gemeuk,my kinda girl;)
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Donna

Btw,vette pics van Katja,en hilarisch dat ze zo'n opschudding veroorzaakt met dat thera-gemeuk,my kinda girl;)

Ik vind het juist nergens op slaan dat ze zegt dat niet zij maar Thera in de Playboy staat, zoals ze gister ook weer bij Barend en van Dorp zei. Waar slaat dat nou op? Schaamt ze zich ofzo. Kom er gewoon voor uit en wees er trots op.
En Thera vangt zeker ook al die cash, en Katja niet. Mooie story!:crazy:
Donna
Het zijn juist de reacties zoals de jouwe wat de kick voor haar nog groter maakt,maar dat begrijp je wel als je later groot bent,of niet ofcuz;)
DjSuez
streepje...das een soort landingsbaan:toothless :stongue: :crazy: :eyespop: :tongue3 :haha: :eyes: :D
ScuL
Ik vind haar een over het paard getilde slet die nog niet het intelligentieniveau van het achtereinde van een koe heeft.
(Zoals ze vanochtend weer liet merken bij Ontbijt-TV of hoe dat dan ook mag heten tegenwoordig.)

Als haar een vraag gesteld werd ontweek ze iedere keer het antwoord en ging vrolijk over wat anders lullen :crazy:

Afgezien van dat alles vind ik haar lichaam ook nog niet eens bijzonder....
(En nee ik ben niet jaloers voordat iemand dat gaat roepen).

Die tandartsassistente is veel fraaier :D
Donna
Niet t woord slet gebruiken als je niet weet met hoeveel gasten ze neukt:)

DjSuez
ik ben het zeer met scul eens...
Jappio
quote:
Originally posted by ScuL
Ik vind haar een over het paard getilde slet die nog niet het intelligentieniveau van het achtereinde van een koe heeft.
(Zoals ze vanochtend weer liet merken bij Ontbijt-TV of hoe dat dan ook mag heten tegenwoordig.)

ik dacht dat ze een vwo-opleiding had afgerond :conf: dus zo dom zal ze dan wel niet zijn..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement