return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Katja Schuurman in de Pleebooj (pg. 6)
View this Thread in Original format
DjSuez
quote:
ooit vaker dichtbij is geweest behalve dan de keer dat zn mama m baarde

ehhm, ik wil niet bijdehant zijn hoor...maarree, kun je dichterbij een vagina komen als dan toen je geboren werd...?;)
New Wave
ehhm, ik wil niet bijdehant zijn hoor...maarree, kun je dichterbij een vagina komen als dan toen je geboren werd...?

ja als je je kop der in steekt..en dat past :D

vraag maar aan donna :p
Chicane
Katje ziet er opzich wel heel mooi uit enzo, maar ik vind de foto's wel beetje magertjes.. had meer ingezeten, en dan bedoel ik niet van die benen wijdt foto's, maar gewoon, wat meer met de omgeving doen, wat leukere kleding en ondergoed enzo.... maar ach... ze heeft best wel een heel mooi lichaam!
eieregooie
quote:
Originally posted by New Wave
ja als je je kop der in steekt..en dat past :D

Ehhh...

KUPKE
(niet voor de gevoelige kijker)
Dj Lex
Whaha dat filmpje is zo goed, maar had hem al eens gezien onder een andere naam op kicken geloof ik. Daar zie je die gast nog aan het eind ook met allemaal vocht aan ze knar. Echt mooi :D
Access
:D :D :D :D

Die gast hep pas echt 'n lekkere warme muts op !!!!

:p :p :p :p
TranceFool
hahaha, ik kende em ook al, maar hij blijft goed :D
Donna
quote:
Originally posted by DjSuez

ehhm, ik wil niet bijdehant zijn hoor...maarree, kun je dichterbij een vagina komen als dan toen je geboren werd...?;)

Ofcuz maar dan op een andere manier,je moet tulijk wel t verschil weten tussen sex en geboren worden voordat je dat weet;)
Aangezien jij t niet weet zul je nooit sex gehad hebben????
k bedoel,als je geboren wordt ga je erdoorheen,als je sex hebt ga je deroverheen:stongue: :haha: :toocool:
New Wave
quote:
Originally posted by Donna

Ofcuz maar dan op een andere manier,je moet tulijk wel t verschil weten tussen sex en geboren worden voordat je dat weet;)
Aangezien jij t niet weet zul je nooit sex gehad hebben????
k bedoel,als je geboren wordt ga je erdoorheen,als je sex hebt ga je deroverheen:stongue: :haha: :toocool:

Ik prefereer toch liever een penetratie door (in) de vagina dan over de vagina. :cool:
eieregooie
quote:
Originally posted by New Wave
Ik prefereer toch liever een penetratie door (in) de vagina dan over de vagina. :cool:

OVER de vagina is geen penetratie...

Access
vagina vagina penetrere penetrere ...

Jongens !!! Er is meer dan alleen 'n vagina !!! :rolleyes: :rolleyes:

Is ook lekker:

Je dauwt je lul tusse de tiete (mits aanwezig) van je wijf en begint haar daar te beuke ... lekker man !!! :D :D
Helemaal topppie als ze dan ook nog net met haar tong je eikel ken rake :p :p

Ik zou zegge, probeer 't es :D :D

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Access
vagina vagina penetrere penetrere ...

Jongens !!! Er is meer dan alleen 'n vagina !!! :rolleyes: :rolleyes:

Is ook lekker:

Je dauwt je lul tusse de tiete (mits aanwezig) van je wijf en begint haar daar te beuke ... lekker man !!! :D :D
Helemaal topppie als ze dan ook nog net met haar tong je eikel ken rake :p :p

Ik zou zegge, probeer 't es :D :D

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Hoe neuk je een wijfie van 13 tussen de tieten??

Sla d'r borstkas in!

hahahhaha :rolleyes:

:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement