return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[Enschede] Man steekt vrouw neer
View this Thread in Original format
SnuggLe
Onbekende steekt vrouw in hals
ENSCHEDE - Een 19-jarige vrouw is vanmorgen om half drie in de hals gestoken op de Hengelosestraat op de parallelweg bij de universiteit. Zij kwam van haar werk in de binnenstad toen ze op haar fiets werd ingehaald door een man die haar zonder iets te zeggen met een mes in de hals stak.

De Enschedese viel en zag de man opnieuw op haar af komen. Ze rende weg richting Enschede. Een automobiliste zag haar en bracht het slachtoffer naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis is de wond van het slachtoffer gehecht.

Het slachtoffer kon het volgende signalement van de dader geven: Een man van tussen de 40 en 50 jaar met grijs haar en aan de voorkant kalend. Hij droeg een opvallend grote grijze snor. Hij reed op een donkere vermoedelijk zwarte fiets en droeg waarschijnlijk donkere kleding.

De politie houdt er ernstig rekening mee dat de dader van deze steekpartij ook iets te maken heeft gehad met het steken van een fietser op vrijdag 30 augustus. Toen werd - ook midden in de nacht - op fietspad van de Hengelosestraat, komend uit de richting Hengelo, iemand - een 28-jarige Hengeloër - zonder aanleiding in zijn zij gestoken


Vrij Creepy..dit is vlak bij mijn huis gebeurt. Ik ken het slachtoffer...ze heet Marije en woont bij mijn vriendin op de flat. Echt bizar! Ze is dus in d'r hals gestoken. Als die vent haar halsslagader had geraakt was het echt mis gegaan...!!!

Blijkbaar maakt het voor die kerel ook niet uit of het slachtoffer man of vrouw is. Ik weet wel dat ik nu als ik terugfiets uit de stad óók een mes in de aanslag heb...voor het geval dat.

Echt bizar...waar gaat het heen met de samenleving? Wat een ontzettende gekken en MONGOLEN lopen er rond hier. Zinloos geweld...draaideurcriminelen....delinquente marokkaantjes...allemaal oppakken en opknopen die eikels!

Greetz,
SnuggLe
Flipper01
Hier is naar mijn mening maar 1 oplossing voor: Keihard aanpakken!! Niks geen twee uurtjes cel met TV en internet of straten aanvegen..
Echt ziek zulke mensen :(
TranceFool
IDD erg ziek...:(, neerknuppelen die gast
magrec
Dit zijn zieke mensen.

Maar moeten we dit soort mensen nu behandelen of gewoon opsluiten?
Helaas moet je dan deze mensen levenslang opsluiten want ze doen het weer als ze vrij komen. Behandeling kost geld maar oplsuiten ook...

Ik weet het niet.
Waar gaat het heen met de samenleving?
Dit soort dingen gebeuren al jaren (helaas)
TranceFool
quote:
Originally posted by magrec
Dit zijn zieke mensen.

Maar moeten we dit soort mensen nu behandelen of gewoon opsluiten?
Helaas moet je dan deze mensen levenslang opsluiten want ze doen het weer als ze vrij komen. Behandeling kost geld maar oplsuiten ook...

Ik weet het niet.
Waar gaat het heen met de samenleving?
Dit soort dingen gebeuren al jaren (helaas)

ja ze zijn idd ziek ja, misschien wel zielig maar ik heb er geen medelijden mee.....het makkelijkste zou zijn om ze gewoon af te maken. Het kost idd erg veel geld en behandeling wil ook niet altijd helpen
T.H.C.
WTF!! ernstig ziek de vent! gewoon zonder reden iemand in de nek steken. Ik vind eigenlijk wel dat dit soort "mensen" moet behandelen ipv doodmaken(wel langdurig), anders verlaag je je eigenlijk als overheid ook tot dat zieke niveau...Als ik heel eerlijk ben denk ik wel dat ik wel anders zou handelen als zoiets bij mijn zus zou gebeuren.
Annyway erg ziek dit...
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by SnuggLe
Onbekende steekt vrouw in hals


Echt bizar...waar gaat het heen met de samenleving? Wat een ontzettende gekken en MONGOLEN lopen er rond hier. Zinloos geweld...draaideurcriminelen....delinquente marokkaantjes...allemaal oppakken en opknopen die eikels!


Wat hebben mongolen hier nou weer mee te maken? :rolleyes:
Flipper01
quote:
Originally posted by T.H.C.
WTF!! ernstig ziek de vent! gewoon zonder reden iemand in de nek steken. Ik vind eigenlijk wel dat dit soort "mensen" moet behandelen ipv doodmaken(wel langdurig), anders verlaag je je eigenlijk als overheid ook tot dat zieke niveau...

Behandelen heeft lang niet altijd effect en kost bakken met geld, van mij mogen ze dit soort uitschot met z'n 20en in een cel stoppen en hun straf uit laten zitten, of laten werken! En als ze weer in herhaling vallen nog harder straffen!!
Vaak zijn dit soort mensen zo ziek dat behandeling geen zin heeft..
basvh
echt ziek jah. denk dat een zero tolerance beleit wel zou helpen heeft in new york ook gewerkt
T.H.C.
quote:
Originally posted by basvh
echt ziek jah. denk dat een zero tolerance beleit wel zou helpen heeft in new york ook gewerkt


Ja laten we het Amerikaanse rechtsysteem gebruiken :rolleyes: Dat is juist een voorbeeld van hoe het niet moet!

Annyway... ja Flipper, je hebt wel gelijk, niet iedereen is te behandelen, dan is de rest van je leven wasknijpers maken idd ook wel een idee.

Smirnoff
Ik zou zeggen: Ophangen aan de laagste boom !!!














Dan kan je nog een beetje natrappen !! :whip:
basvh
quote:
Originally posted by T.H.C.


Ja laten we het Amerikaanse rechtsysteem gebruiken :rolleyes: Dat is juist een voorbeeld van hoe het niet moet!



nee ik heb het hier niet over een rechtsysteem, ik heb het over zero tolerance beleid. dat je overtreeders hard en snel aanpakt ook al zijn het kleine vergrijpen. de criminaliteit daalde in new york enorm. mensen konden veilig weer over straat enzo. wat is er slecht aan zn beleid?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement