|
creezy haircuts
|
View this Thread in Original format
| DjSuez |
Ik heb de afgelopen week een hanekam gehad, en ben nu compleet kaal, tenminste, 2mm lang ofzo (me haar dan he..:rolleyes: :D ) Verder heb ik vroeger wel eens pieken op me hoofd gehad, en zwart geverfd.
Zijn er nog meer mensen hier die wel ns wat geks doen met hun kapsel?
Greetz Steeph |
|
|
| Dj Lex |
| Haha stefan. Had nooit verwacht dat jij je ooit kaal zou scheren. Maar wel cool :D |
|
|
| Flipper01 |
Nope, doe niet echt extreem met m'n haar.
Heb je er trouwens foto's van?? Ik ben wel benieuwd |
|
|
| TranceFool |
Wat voor hanenkam bedoel je?? Eentje van 20 cm lang of gewoon wat kleiner wat je laatste tijd nogal vaak ziet???
Zagter trouwens in Engeland eentje, die was werkelijk 40-50 cm hoog, heel smal en knalgroen, echt kewl :D:D |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Nope, doe niet echt extreem met m'n haar. |
jah, waarom eigenlijk niet flippie :p zo'n mooie hanenkam in 't Techno Blue ofzow ;) of anders gewoon kaalscheren, zal je vast héél schattig staan :toothless |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Odyne
jah, waarom eigenlijk niet flippie :p zo'n mooie hanenkam in 't Techno Blue ofzow ;) of anders gewoon kaalscheren, zal je vast héél schattig staan :toothless |
Zal eens overleggen met m'n styliste :p |
|
|
| basvh |
| vaak heb ik een hanekam, 5 cm hoog of zo, misschein dat ik hem nog ga blonderen. in me gabbertijd nog 2 keer kaal geweest zag er niet uit. |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by basvh
vaak heb ik een hanekam, 5 cm hoog of zo, misschein dat ik hem nog ga blonderen. in me gabbertijd nog 2 keer kaal geweest zag er niet uit. |
waarom doe je het niet net als "YOJI" :toothless |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
waarom doe je het niet net als "YOJI" :toothless |
haha ja me ouders zien me aankomen, nee zo kinky kapsel als yoji staat bij mij niet |
|
|
| Little Theseus |
Zo ben ik nu ongeveer weer, alleen deze foto is van een jaar geleden. Heb het van de zomer precies andersom gedaan: puntjes zwart en de rest geblondeerd, wel een leuk effect, zit nog een beetje te brainstormen wat ik nu voor origineels kan doen --> groen blauw geel en rood hebben m'n vrienden al gehad en dat soort kleuren vervagen veel te snel imo. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Zo ben ik nu ongeveer weer, alleen deze foto is van een jaar geleden. Heb het van de zomer precies andersom gedaan: puntjes zwart en de rest geblondeerd, wel een leuk effect, zit nog een beetje te brainstormen wat ik nu voor origineels kan doen --> groen blauw geel en rood hebben m'n vrienden al gehad en dat soort kleuren vervagen veel te snel imo. |
Kaal??
Of je moet de kapper van Yoji ff bellen of die nog tips voor je heeft ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basvh
nee zo kinky kapsel als yoji staat bij mij niet |
Bij Yoji ook niet...
Enneh, DjSuez... FOTOW!!! :D
Grtz! |
|
|
|
|