return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
creezy haircuts
View this Thread in Original format
DjSuez
Ik heb de afgelopen week een hanekam gehad, en ben nu compleet kaal, tenminste, 2mm lang ofzo (me haar dan he..:rolleyes: :D ) Verder heb ik vroeger wel eens pieken op me hoofd gehad, en zwart geverfd.

Zijn er nog meer mensen hier die wel ns wat geks doen met hun kapsel?

Greetz Steeph
Dj Lex
Haha stefan. Had nooit verwacht dat jij je ooit kaal zou scheren. Maar wel cool :D
Flipper01
Nope, doe niet echt extreem met m'n haar.
Heb je er trouwens foto's van?? Ik ben wel benieuwd
TranceFool
Wat voor hanenkam bedoel je?? Eentje van 20 cm lang of gewoon wat kleiner wat je laatste tijd nogal vaak ziet???
Zagter trouwens in Engeland eentje, die was werkelijk 40-50 cm hoog, heel smal en knalgroen, echt kewl :D:D
Odyne
quote:
Originally posted by Flipper01
Nope, doe niet echt extreem met m'n haar.


jah, waarom eigenlijk niet flippie :p zo'n mooie hanenkam in 't Techno Blue ofzow ;) of anders gewoon kaalscheren, zal je vast héél schattig staan :toothless
Flipper01
quote:
Originally posted by Odyne


jah, waarom eigenlijk niet flippie :p zo'n mooie hanenkam in 't Techno Blue ofzow ;) of anders gewoon kaalscheren, zal je vast héél schattig staan :toothless

Zal eens overleggen met m'n styliste :p
basvh
vaak heb ik een hanekam, 5 cm hoog of zo, misschein dat ik hem nog ga blonderen. in me gabbertijd nog 2 keer kaal geweest zag er niet uit.
Smirnoff
quote:
Originally posted by basvh
vaak heb ik een hanekam, 5 cm hoog of zo, misschein dat ik hem nog ga blonderen. in me gabbertijd nog 2 keer kaal geweest zag er niet uit.


waarom doe je het niet net als "YOJI" :toothless
basvh
quote:
Originally posted by Smirnoff


waarom doe je het niet net als "YOJI" :toothless



haha ja me ouders zien me aankomen, nee zo kinky kapsel als yoji staat bij mij niet
Little Theseus


Zo ben ik nu ongeveer weer, alleen deze foto is van een jaar geleden. Heb het van de zomer precies andersom gedaan: puntjes zwart en de rest geblondeerd, wel een leuk effect, zit nog een beetje te brainstormen wat ik nu voor origineels kan doen --> groen blauw geel en rood hebben m'n vrienden al gehad en dat soort kleuren vervagen veel te snel imo.

Flipper01
quote:
Originally posted by Little Theseus


Zo ben ik nu ongeveer weer, alleen deze foto is van een jaar geleden. Heb het van de zomer precies andersom gedaan: puntjes zwart en de rest geblondeerd, wel een leuk effect, zit nog een beetje te brainstormen wat ik nu voor origineels kan doen --> groen blauw geel en rood hebben m'n vrienden al gehad en dat soort kleuren vervagen veel te snel imo.

Kaal??
Of je moet de kapper van Yoji ff bellen of die nog tips voor je heeft ;)
eieregooie
quote:
Originally posted by basvh
nee zo kinky kapsel als yoji staat bij mij niet

Bij Yoji ook niet...

Enneh, DjSuez... FOTOW!!! :D

Grtz!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement