return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Line-Up: Dutch Dimension 23-11-2002
View this Thread in Original format
Punt
Junkie XL
Remy
Marco V
and many more...

Ik ben benieuwd wie er naast deze drie nog zullen komen. DD lijkt me evengoed wel de moeite waard.
ampburner
bron?

[edit: http://www.dutch-dimension.nl/ :D :D ]

Mjah ik vindt de lineup een beetje mwoah :)
Smirnoff
Dutch Dimension is back! Na de nu al legendarische Royal Edition met de 9
uur durende set van DJ Tiësto eerder dit jaar barst voor de derde keer
Dutch Dimension opnieuw los in de Heineken Music Hall in Amsterdam
Zuidoost. En deze keer staat de multi-getalenteerde producer Junkie XL
centraal tijdens dit succesvolle dance event.

............................

Junkie XL staat dus centraal.

Wat voor soort muziek kan ik van hem verwachten ??
MaGiK54
Ben niet zo'n Marco V-fan en ik vind dat Junkie-XL een beetje gehyped is op dit moment en heb geen grote verwachtingen van hem (heb hem nog nooit live gehoord dus wie weet verrasttie me). Alleen Remy is vet. Dus denk niet dat ik deze keer ga, er moeten wel nog een paar sprekende namen bij komen om mij naar Amsterdam te lokken.
!_PeTrUs_!
Hij staat al geruime tijd in de planning, dus ik ga. Tis altijd gezellie daaro :D
Little Theseus
Sja kheb Junkie XL 2x live gezien, de sfeer is bij hem altijd top, opzwepen kan hij dat publiek wel maar je moet zeer zeker van zijn soort houden, en dan niet luisteren naar dat ene muzikale uitstapje wat hij heeft gemaakt met zijn Elvis remix.

Remy ben ik errug blij mee en Marco V.... kga die gast echt op mn knieen smeken om weer alsvanouds diep te draaien en niet alleen de eigen succesjes. Kvind persoonlijk dat ie teveel harde muziek is gaan draaien. Hij kon het juist zo fantastischbriljant opbouwen en wat ik hem de laatste tijd hoor doen is alleen maar hetzelfde zielloze werk. My opinion, maar ik loop dus alleen nog warm voor Remy
(waarom denk ik als ik remy hoor toch altijd aan shrek? :D)
!_PeTrUs_!
quote:
Tijdens de derde editie van Dutch Dimension draait verder de creme de la creme van de Nederlandse top-dj's. Remy, Marco V, Jean, Laidback Luke, Marcella en Eric de Man zijn al bevestigd, meer namen volgen nog.

DUTCH DIMENSION MET JUNKIE XL, REMY, MARCO V E.V.A.
Zaterdag 23 november 2002
Heineken Music Hall - Amsterdam Zuidoost
Tijd: 22.00 - 07.00 uur
Entrée: voorverkoop: € 34,- (exclusief servicekosten); Dagkassa: € 39,- (exclusief servicekosten)

w0ppa!

Eric de Man
Jean
Junkie XL
Laidback Luke
Marcella
Marco V
Remy
eieregooie
Waarom moer Jean er nou weer tussen? Beetje jammer... maar verders wel okeej... ik ga wel van de partij zijn...

Grtz!
magrec
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

w0ppa!

Eric de Man
Jean
Junkie XL
Laidback Luke
Marcella
Marco V
Remy

hmm jammer dat jean er tussen staat, marcella is ook niet echt mijn ding maar we zullen wel ff zin, remy is wel weer ok (zeker als ie weer diep gaat)
Dj Lex
Hmmm vind het een niet zo'n goede line-up. Denk dat ik er dus niet bij zal zijn.

Jappio
Ik zal er ook nie bij zijn, moet kiezen tussen Qontact en DD :(

Vind de line-up nie geweldig, al was de sfeer op de vorige DD wel super :)
MaGiK54
Nope ik ga niet, niet helemaal mijn ding, alleen Remy is super en voor hem ga ik niet helemaal naar A'dam.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement