|
Stelling: Volkert v/d G moet dwangmatig gevoed worden
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Ik weet niet wie of jullie het een beetje volgen, maar meneer Volkert is al ruim 40 dagen aan het hongeren. Hij heeft ook nog een intentieverklaring afgegeven dat hij onder geen beding gevoed wil worden.
Nu de vraag: moeten wij dit toelaten en zo dus ook nooit de reden achter de moord op Pim te weten te komen? Ik vind in dit geval dat je het recht moet laten zegevieren en Volkert dus niet dood mag laten hongeren en de reden mee zn graf in neemt. |
|
|
| TimeportE |
ik ben er niet mee eens want dat zou betekeken dat de regering onder bepaalde omstandigheden je eigen rechten en wil kunnen ontnemen, en ik denk liever niet na bij die gedachte!!
en die volkert is gewoon een gekke gozer dus ik wil niet eens zijn gedachten weten! |
|
|
| Dj Lex |
| Mwa heb me heir wel een btje in verdiept en vind wel dat ze hem dwangmatig mogen voeden. Je intneemt niet heel zijn rechten volgens een wet. Weetb ff niet meer welke. Maar ze mogen hem voeden vind ik :D |
|
|
| TranceFool |
hahahaha....ik zie het al voor me....volkert met zo'n grote pollepel voor zn mond, vastgebonden en schreeuwt dattie niet wilt :D
Vinnet beetje onzinstelling want hij is niet eens in hongerstaking. Alstie echt in hongerstaking zou zijn was die al paar weken geleden dood. Meneer krijgt allemaal fruitsapjes met veel vitaminen binnen, beetje onzin dus. Daar kan die nog wel een paar jaar mee vooruit |
|
|
| DJ_Siesta |
tis gewoon een enorme lompe klootzak
zijn reden hebbe we niet nodig, schiet um dood ofzo ben je van hem af, en kom nu niet met die verhalen van, dan verlaag je je tot zijn nivo, DAN MAAR, kost alleen maar geld enzo, bewaking enz enz.. |
|
|
| TimeportE |
| ik ben zowizo tegen de doodstraf ook al in de ergste gevallen!! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik ben zowizo tegen de doodstraf ook al in de ergste gevallen!! |
ik niet, mag wel wat meer dreiging zijn van straffen.
mja het is afgeschaft, tzal ook wel zo blijven |
|
|
| Jappio |
| Hmm laat m maar doodgaan, hij kiest hier zelf voor; volgens mij wordt t een langzame pijnlijke dood. Precies iets wat je die man toewenst, dus wat is dan het probleem :):rolleyes: |
|
|
| TranceFool |
| mensen die gast gaat echt niet dood hoor met deze 'hongerstaking', hij eet supergezond |
|
|
| Flipper01 |
| Van mij mogen ze hem dwangmatig volstoppen tot hij heeft verteld waarom hij het heeft gedaan.. Als hij dit niet doet of heeft gedaan mogen ze hem weer in z'n cel gooien en ook z'n vruchtensapjes afnemen.. |
|
|
| MaGiK54 |
Dwangvoeding !!! Errug belangrijk dat hij berecht wordt. Mooi verhaal om op deze manier het recht te omlopen.
Maar ff ander voorbeeldje
Als hij zijn eigen polsen doorsnijdt en hij heeft een wilverklaring getekend zo van laat me doodbloeden en men is er op tijd bij, laten ze hem ook niet doodbloeden, dus gewoon een slangetje in zijn strot douwen en vreten maar weer.
Maar ben het met Trancefool eens, hij leeft redelijk gezond, dus hij kan het nog wel een tijdje volhouden. |
|
|
| New Wave |
| Het weas al eerder in een gesprek op tv, hij krijgt gewoon de stoffen (nu iets minder in zijn cel) die hij nodig heeft om in leven te blijven.....laat hem maar lekker door gaan zoals hij nu bezig is, dan sterft hij geleidelijk in 4 a 5 jaar. |
|
|
|
|