return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Three Drives - Carrera 2 (Gil Shwartz Mix) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
התחלתי להוריד
נראה כמה אני כבר יאהב את זה... זה בכל זאת לא הסגנון שלי
Hell_Copter
לא ממש אני הרמיקס הזה
ואל תעלב או משהו אני חושב שהייתי הולך עם המקורי כי הוא יותר עם קצב כזה (פחות דיפ = יותר טוב בשבילי) אבל בסך הכל קבל ח"ח
ועלה והצלח :D
Flotser
אהבתי את הכניסה של הטופים ככה באיזה
5:20

אבל חוץ מזה הטראק די מונוטוני .... למרות שהצלילים האלה שבאים בסוף :
"ow ow ow ow ow"
נחמדים ביותר...

בכלל דרך אגב ,
הטראק שלך שהכי אהבתי זה
On The Edge..

מצטבר לי כבר אוסף רציני של דברים שלך,:wtf:
MoSH_MaN
טוב המיקס עצמו בנוי בן זונה

רק אני לא הכי מתחבר לסאמפל המרכזי שאתה בטח יודע למה אני מתכוון מה שננכס בדקה וחצי בערך

אבל שמע בן זונה השאר

צריך לעובד קצת על הצליל הזה וזה ממש בן זונה

חחחחח מה זה הקולות של החתולים בסוף..............חחחחחחח
GLoBaL-MUZiK
בונא אחי רמיקס ממש יפה, ואני חייב לציין שסוף סוף יש רמיקס שהוא שונה מהגירסא המקורית, הוא בנוי ממש יפה....והצליל ממש חלק וכיף לשמוע אותו

הוא נכנס לרשימת לשמוע שמעשנים נרגילה, מרגיע כזה לא חזק מידי
תשמיך ככה אחי.....ודרך אגב שאלה אולי טיפשית אבל האומנים נתנו לך אישור לעשות רמיקס לטראקים שלהם?
t0xIc
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
בונא אחי רמיקס ממש יפה, ואני חייב לציין שסוף סוף יש רמיקס שהוא שונה מהגירסא המקורית, הוא בנוי ממש יפה....והצליל ממש חלק וכיף לשמוע אותו

הוא נכנס לרשימת לשמוע שמעשנים נרגילה, מרגיע כזה לא חזק מידי
תשמיך ככה אחי.....ודרך אגב שאלה אולי טיפשית אבל האומנים נתנו לך אישור לעשות רמיקס לטראקים שלהם?



חחחח בהחלט טראק מרגיעע מממ אני כבר לא מעשן לא סיגריות ולא נרגילה.. ועוד כמה דברים ממממ
חחח באמת שאלה מצחיקה...
חחח
Gil Shwarts
למען האמת אני לא שואל אותם בכלל
זה לא שאני מוכר את זה
אני לא מקבל על זה שום כסף
nimrod levi
נחמד מה שעשית

קצת מאוד טוב אהבתי את הבייסליין
אבל לפי דעתי אתה צריך לסדר\להוסיף לעשות משהו למלודיה כי היא נשמעת קצת שונה יותר מהמקורי...
MaMaMiA
וואלה אחלה טראק אחי
תמשיך ככה!
Dj Black
יפה

Vortex_SA
מעכשיו אל תיקח ללב מה שאני יאמר, זו רק דעתי האישית...

הרעיון, נחמד, הביצוע בממוצע הוא בסדר, אבל זה כי אני החשבתי שני דברים, הקצב אדיר, פשוט טוב, קצת טרבלי מדיי אבל חפיף, אבל המלודיה וכל הקטע המרכזי פשוט נפילה... אגב יש לך זיוף שם איפשהו במשפט המוזיקלי השני של המלודיה (לא יודע להגדיר את זה אחרת...), השימוש בדלאי לאמה הוא שקוף וגרוע, מינימליסטיקס השתמשו בו ברמיקס לארט'קווייקר, וזה עדיין נשמע גרוע גם אצלם (הרמיקס שלהם מגעיל מבחינת הסאונד...), הבעיה היא שאתה עשית אוטומציה לווקל, שמזיזה לו את התדרים (במקרה שלנו יש לך שני רזוננטים והכפתור ששיחקת איתו מזיז אותם אחד מהשני כדי ליצור הברות), הצליל של המלודיה הוא פשוט גרוע, אולי איזה ריוורב, אנוולופ שיעשה קצת פחות צליל קפיצי כזה, דיליי משהו???
גם בסוף, הסינטי הזה של החתולים שהעלו אותם באוב תוריד... :)
צריך הרבה עבודה עוד על הטראק הזה...
luckystrike
quote:
Originally posted by Vortex_SA
מעכשיו אל תיקח ללב מה שאני יאמר, זו רק דעתי האישית...

הרעיון, נחמד, הביצוע בממוצע הוא בסדר, אבל זה כי אני החשבתי שני דברים, הקצב אדיר, פשוט טוב, קצת טרבלי מדיי אבל חפיף, אבל המלודיה וכל הקטע המרכזי פשוט נפילה... אגב יש לך זיוף שם איפשהו במשפט המוזיקלי השני של המלודיה (לא יודע להגדיר את זה אחרת...), השימוש בדלאי לאמה הוא שקוף וגרוע, מינימליסטיקס השתמשו בו ברמיקס לארט'קווייקר, וזה עדיין נשמע גרוע גם אצלם (הרמיקס שלהם מגעיל מבחינת הסאונד...), הבעיה היא שאתה עשית אוטומציה לווקל, שמזיזה לו את התדרים (במקרה שלנו יש לך שני רזוננטים והכפתור ששיחקת איתו מזיז אותם אחד מהשני כדי ליצור הברות), הצליל של המלודיה הוא פשוט גרוע, אולי איזה ריוורב, אנוולופ שיעשה קצת פחות צליל קפיצי כזה, דיליי משהו???
גם בסוף, הסינטי הזה של החתולים שהעלו אותם באוב תוריד... :)
צריך הרבה עבודה עוד על הטראק הזה...


אחי אל תשכח שהוא לא מקצוען עם אולפן הקלטות
זה בסך הכל עם תוכנת מחשב ...
אני לא מאמין שאפשר לעשות טראקים מקצועיים בלי ידע
מינימלי במוזיקה ושיהיו עדיין ברמה מקצועית ובייחוד בלי שום
מיכשור כמו מקלדת או מודולים
אין כזה דבר ...

בכל מקרה אני חייב להגיד שהעיבוד באמת מקורי ומצויין
הקצב ממש טוב ובסך הכל עבודה מצויינת
דווקא להיפך לדעתי - ביחס לזה שזה במחשב זה הרבה מעל הממוצע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement