|
Three Drives - Carrera 2 (Gil Shwartz Mix) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
התחלתי להוריד
נראה כמה אני כבר יאהב את זה... זה בכל זאת לא הסגנון שלי |
|
|
| Hell_Copter |
לא ממש אני הרמיקס הזה
ואל תעלב או משהו אני חושב שהייתי הולך עם המקורי כי הוא יותר עם קצב כזה (פחות דיפ = יותר טוב בשבילי) אבל בסך הכל קבל ח"ח
ועלה והצלח :D |
|
|
| Flotser |
אהבתי את הכניסה של הטופים ככה באיזה
5:20
אבל חוץ מזה הטראק די מונוטוני .... למרות שהצלילים האלה שבאים בסוף :
"ow ow ow ow ow"
נחמדים ביותר...
בכלל דרך אגב ,
הטראק שלך שהכי אהבתי זה
On The Edge..
מצטבר לי כבר אוסף רציני של דברים שלך,:wtf: |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב המיקס עצמו בנוי בן זונה
רק אני לא הכי מתחבר לסאמפל המרכזי שאתה בטח יודע למה אני מתכוון מה שננכס בדקה וחצי בערך
אבל שמע בן זונה השאר
צריך לעובד קצת על הצליל הזה וזה ממש בן זונה
חחחחח מה זה הקולות של החתולים בסוף..............חחחחחחח |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
בונא אחי רמיקס ממש יפה, ואני חייב לציין שסוף סוף יש רמיקס שהוא שונה מהגירסא המקורית, הוא בנוי ממש יפה....והצליל ממש חלק וכיף לשמוע אותו
הוא נכנס לרשימת לשמוע שמעשנים נרגילה, מרגיע כזה לא חזק מידי
תשמיך ככה אחי.....ודרך אגב שאלה אולי טיפשית אבל האומנים נתנו לך אישור לעשות רמיקס לטראקים שלהם? |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
בונא אחי רמיקס ממש יפה, ואני חייב לציין שסוף סוף יש רמיקס שהוא שונה מהגירסא המקורית, הוא בנוי ממש יפה....והצליל ממש חלק וכיף לשמוע אותו
הוא נכנס לרשימת לשמוע שמעשנים נרגילה, מרגיע כזה לא חזק מידי
תשמיך ככה אחי.....ודרך אגב שאלה אולי טיפשית אבל האומנים נתנו לך אישור לעשות רמיקס לטראקים שלהם? |
חחחח בהחלט טראק מרגיעע מממ אני כבר לא מעשן לא סיגריות ולא נרגילה.. ועוד כמה דברים ממממ
חחח באמת שאלה מצחיקה...
חחח |
|
|
| Gil Shwarts |
למען האמת אני לא שואל אותם בכלל
זה לא שאני מוכר את זה
אני לא מקבל על זה שום כסף |
|
|
| nimrod levi |
נחמד מה שעשית
קצת מאוד טוב אהבתי את הבייסליין
אבל לפי דעתי אתה צריך לסדר\להוסיף לעשות משהו למלודיה כי היא נשמעת קצת שונה יותר מהמקורי... |
|
|
| MaMaMiA |
וואלה אחלה טראק אחי
תמשיך ככה! |
|
|
| Vortex_SA |
מעכשיו אל תיקח ללב מה שאני יאמר, זו רק דעתי האישית...
הרעיון, נחמד, הביצוע בממוצע הוא בסדר, אבל זה כי אני החשבתי שני דברים, הקצב אדיר, פשוט טוב, קצת טרבלי מדיי אבל חפיף, אבל המלודיה וכל הקטע המרכזי פשוט נפילה... אגב יש לך זיוף שם איפשהו במשפט המוזיקלי השני של המלודיה (לא יודע להגדיר את זה אחרת...), השימוש בדלאי לאמה הוא שקוף וגרוע, מינימליסטיקס השתמשו בו ברמיקס לארט'קווייקר, וזה עדיין נשמע גרוע גם אצלם (הרמיקס שלהם מגעיל מבחינת הסאונד...), הבעיה היא שאתה עשית אוטומציה לווקל, שמזיזה לו את התדרים (במקרה שלנו יש לך שני רזוננטים והכפתור ששיחקת איתו מזיז אותם אחד מהשני כדי ליצור הברות), הצליל של המלודיה הוא פשוט גרוע, אולי איזה ריוורב, אנוולופ שיעשה קצת פחות צליל קפיצי כזה, דיליי משהו???
גם בסוף, הסינטי הזה של החתולים שהעלו אותם באוב תוריד... :)
צריך הרבה עבודה עוד על הטראק הזה... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מעכשיו אל תיקח ללב מה שאני יאמר, זו רק דעתי האישית...
הרעיון, נחמד, הביצוע בממוצע הוא בסדר, אבל זה כי אני החשבתי שני דברים, הקצב אדיר, פשוט טוב, קצת טרבלי מדיי אבל חפיף, אבל המלודיה וכל הקטע המרכזי פשוט נפילה... אגב יש לך זיוף שם איפשהו במשפט המוזיקלי השני של המלודיה (לא יודע להגדיר את זה אחרת...), השימוש בדלאי לאמה הוא שקוף וגרוע, מינימליסטיקס השתמשו בו ברמיקס לארט'קווייקר, וזה עדיין נשמע גרוע גם אצלם (הרמיקס שלהם מגעיל מבחינת הסאונד...), הבעיה היא שאתה עשית אוטומציה לווקל, שמזיזה לו את התדרים (במקרה שלנו יש לך שני רזוננטים והכפתור ששיחקת איתו מזיז אותם אחד מהשני כדי ליצור הברות), הצליל של המלודיה הוא פשוט גרוע, אולי איזה ריוורב, אנוולופ שיעשה קצת פחות צליל קפיצי כזה, דיליי משהו???
גם בסוף, הסינטי הזה של החתולים שהעלו אותם באוב תוריד... :)
צריך הרבה עבודה עוד על הטראק הזה... |
אחי אל תשכח שהוא לא מקצוען עם אולפן הקלטות
זה בסך הכל עם תוכנת מחשב ...
אני לא מאמין שאפשר לעשות טראקים מקצועיים בלי ידע
מינימלי במוזיקה ושיהיו עדיין ברמה מקצועית ובייחוד בלי שום
מיכשור כמו מקלדת או מודולים
אין כזה דבר ...
בכל מקרה אני חייב להגיד שהעיבוד באמת מקורי ומצויין
הקצב ממש טוב ובסך הכל עבודה מצויינת
דווקא להיפך לדעתי - ביחס לזה שזה במחשב זה הרבה מעל הממוצע |
|
|
|
|