return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Three Drives - Carrera 2 (Gil Shwartz Mix) (pg. 4)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
:)

אני אומר לך הולדן פשוט גאון

יש לי מלא שירים שלו זה פשוט לא יאמן

Kearn
מדהים


fine day (james holden remix)
אפשר לשים לב לגאונות
איך הוא יודע תווים כל כךךךךךךךךך טובבבבבבב
Vortex_SA
quote:
Originally posted by nesher


שבע שנות לימוד
אתה בן 15
מתי התחלת כיתה ג?
מה למדת בדיוק לנגן על מנדולינה?
ומתי התחלת לנגן אלקטרוני
כיתה ח?
?מאיפה כל ה"ידע" הזה


כן, התחלתי לנגן בכתה ג', והתחלתי אלקטרוני בכתה ח', יש בעיה עם זה?
ואני מנגן על קרן יער, מכאן כל הידע...
luckystrike
quote:
Originally posted by Vortex_SA


כן, התחלתי לנגן בכתה ג', והתחלתי אלקטרוני בכתה ח', יש בעיה עם זה?
ואני מנגן על קרן יער, מכאן כל הידע...


מה ????. אתה רציני או בצחוקים אחי ? קרן יער זה כלי ענק!
Vortex_SA
quote:
Originally posted by luckystrike


מה ????. אתה רציני או בצחוקים אחי ? קרן יער זה כלי ענק!


אחי אני רציני, וזה לא כלי ענק, התאור שמסביר את הכלי הכי טוב זה שופר מגולגל :)
אבל אני רציני...
luckystrike
quote:
Originally posted by Vortex_SA


אחי אני רציני, וזה לא כלי ענק, התאור שמסביר את הכלי הכי טוב זה שופר מגולגל :)
אבל אני רציני...


סבבה אחי - התכוונתי ענק לא בגודל אלא בצליל
אני מת על הצליל שהוא מוציא
:)
Vortex_SA
quote:
Originally posted by luckystrike


סבבה אחי - התכוונתי ענק לא בגודל אלא בצליל
אני מת על הצליל שהוא מוציא
:)


וואללה אתה מזכיר לי מישהו שאני מכיר, הוא גם יוצר... ישר בשיחה הראשונה שלנו סיפרתי לו שאני מנגן, ישר הוא אמר "וואי אני הולך לסמפל אותך שעות"...
והוא אחד שאני ממש תופס ממנו, יש לו טונה ציוד, בלאגנים ולמד גם הנדסת סאונד, אחלה בנאדם... ואגב, הוא גם מסכים שלא ממש צריך ציוד כדי להפיק :) חפיף...
nesher
quote:
Originally posted by Vortex_SA


כן, התחלתי לנגן בכתה ג', והתחלתי אלקטרוני בכתה ח', יש בעיה עם זה?
ואני מנגן על קרן יער, מכאן כל הידע...



חחחחחחח
ידעתי את זה ראית
יש לי כוחות מיסטיים
אני אומר לך
?מישהו פה רוצה שאני יספר לו משהו על עצמו
תנו לי רק תאריך לידה וסיפור חיים
MoSH_MaN
בקיצור איך נסכם את כ זה?
luckystrike
quote:
Originally posted by nesher



חחחחחחח
ידעתי את זה ראית
יש לי כוחות מיסטיים
אני אומר לך
?מישהו פה רוצה שאני יספר לו משהו על עצמו
תנו לי רק תאריך לידה וסיפור חיים


חחחחחחחחחחח

בכל אופן - נסכם את זה שאפשר להפיק גם עם
מקלדת "קומפי" של הילדים הקטנים
השאלה מה היא הרמה הסופית ...
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike


חחחחחחחחחחח

בכל אופן - נסכם את זה שאפשר להפיק גם עם
מקלדת "קומפי" של הילדים הקטנים
השאלה מה היא הרמה הסופית ...
:)


מה עשיתם פה...
קרן יער וכו... מזכיר לי את ארתור

רק תהיו בריאים חברים... ותמשיכו לצור בשביל הכיף שלכם... לא השביל התחרותיות

nesher
quote:
Originally posted by luckystrike


חחחחחחחחחחח

בכל אופן - נסכם את זה שאפשר להפיק גם עם
מקלדת "קומפי" של הילדים הקטנים
השאלה מה היא הרמה הסופית ...
:)


חחחחחחחח
יאללה בלאגן בגן
יוסי הקטן dj עם
=]
Vortex_SA
quote:
Originally posted by luckystrike


חחחחחחחחחחח

בכל אופן - נסכם את זה שאפשר להפיק גם עם
מקלדת "קומפי" של הילדים הקטנים
השאלה מה היא הרמה הסופית ...
:)


אחלה סיכום, אגב מי זה ארתור?

וואי איך סטינו מהנושא... :):crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement