|
line-up INNERCITY voor een deel bekend!!
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
voor de mensen die naar Innercity gaan: een deel van de line-up is al bekend gemaakt!!
Op 21-12-2002 vindt de vijfde editie plaats van de waanzinnig populaire ID&T party Innercity in de RAI in Amsterdam. Het succes achter Innercity zit met name in het concept, dat de DJ zoveel mogelijk centraal zet. Daarnaast staat Innercity bekend om zijn de indrukwekkende line-up, het fantastisch geluid en licht, en de overdonderende lokatie.
Dit jaar bestaat de line-up onder andere uit Angelo, DJ Jean, Marco V, Green Velvet, Paul van Dijk, Remy en Sven Vath.
wat vinden we ervan tot nu toe?? |
|
|
| magrec |
VET!!!!!!!!!!!
:p :D |
|
|
| ampburner |
w007, DJ JEAN! ;)
maar serieus, hoe kom je hier bij? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Stond dit jaar al in de planning, dus ik ben er ook bij. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by AlFerox
Dit jaar bestaat de line-up onder andere uit Angelo, DJ Jean, Marco V, Green Velvet, Paul van Dijk, Remy en Sven Vath.[/b]
wat vinden we ervan tot nu toe?? |
super.
KLOTE
Laat ze eerst maar zien wat der in de techno zaal staat... |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | | Angelo, DJ Jean, Marco V, Green Velvet, Paul van Dijk, Remy en Sven Vath |
Dit is precies de line-up van Innercity 2000 in de main! :D :D |
|
|
| John |
hmm...valt een beetje tegen..
maar ik ben er toch niet dan
zit ik in sydney:D |
|
|
| Valhalla |
| Wel leuke line up als ie klopt. Alleen waarom Jean weer ? Vindt hem persoonlijk echt een kut dj :p. Mogen ze van mij een nieuwelings neer zetten. Misschien 1 van de tranceaddict dj's :D |
|
|
| MaGiK54 |
Paul van Dyk en Remy mmmmmm, lekkah hoor. Maar ja Jean weer :rolleyes:
Maar wat is je bron, op de ID-T site staat nog geen line-up volgens mij. |
|
|
| Rinus |
| Ik ga hier ook zeker bij zijn. Maar overal waar je gaat duikt jean weer op. Eigenaardig is dat. |
|
|
| Optimus |
| ben nooit naar IC geweest.... ben wel benieuwd naar het feest, óndanks de drukte die er zal komen. Denk wel dat ik ga:D |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
Dit is precies de line-up van Innercity 2000 in de main! :D :D |
Inderdaad! Was een tof feestje! |
|
|
|
|