|
line-up INNERCITY voor een deel bekend!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
Ik ga dit jaar zeker weer naar Innercity, dat wordt dan de 3e keer, soort van traditie met een vriend van me.
Ik kom zeker weten naar de meeting, dus ik zie jullie daar wel!
de groeten, Kamaya! |
|
|
| jploveparade |
Innercity vorig jaar trok figuren aan die niets met trance/techno te maken hebben. Heel jammer.
Paul van Dyk en Marvo V wil ik wel graag zien...
Dilemma :( |
|
|
| magrec |
hmmm hehe ;)
dit is wel onofficieel hoor :p
(het heeft wel heel veel vergelijkingen met de gehele main line up van inercity 2000 :p) |
|
|
| DJ Bazz |
de line-up maakt me niet heel veel uit, behalve als het echt te ver naar de TranceEnergy Line-up neigt, dan twijfel ik nog wel
ik ga zeker heen, moet alleen nog iemand overhalen mee te krijgen, heb eigenlijk alleen maar sloebers als kameraden:D misschien dat ik dat ene meisje mee kon krijgen waarmee ik ook al naar Mysteryland wilde, ik heb haar al wel gevraagd en ze zou er over na denken. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by AlFerox
voor de mensen die naar Innercity gaan: een deel van de line-up is al bekend gemaakt!!
wat vinden we ervan tot nu toe?? |
Echt helemaal niks speciaals. Ik ga hiervoor echt geen geld uitgeven. |
|
|
| kreischer2000 |
| ik geloof hier geen ene hol van eerlijkgezegd;) |
|
|
| ScuL |
Ik weet nog niet zo net of ik wel ga.
Vorig jaar na afloop van Innercity 2001 had ik sterk het gevoel voorlopig nooit meer naar Innercity te gaan. Ik verwachtte een innovatief trancefeest zoals de voorgaande edities maar kreeg 6 zalen met techno en andere zut voorgeschoteld, daar werd ik niet vrolijk van. Als de line-up niet heel erg spraakmakend is, sla ik het dus ook gewoon lekker over (spaart ook weer een eurotje of 60/70 uit). |
|
|
| Little Theseus |
| rofl rofl rofl!!!! ... Jukx rules! |
|
|
| eieregooie |
Ben vorig jaar al niet meer naar IC gegaan omdat ik ut 2 jaar geleden al nie echt leuk meer vond... Ik kies voor Qontact...
Buiten dat KAN ik waarschijnlijk nie eens naar IC i.v.m. werk... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
rofl rofl rofl!!!! ... Jukx rules! |
hehe best wel he :) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
rofl rofl rofl!!!! ... Jukx rules! |