|
Marc et Claude - Loving You (DJ Isaac Remix)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
heb omdat er in een thread dit nummer werd genoemd maar gedownload, mar wat een KUTnummer is dat! en paar standaard geluidjes erin en hoppa, de nieuwe hardstyle remix is klaar!:eek: :wtf: :eyespop:
gef mij maar de Ratty Remix, deze mix is echt bagger, niet echt origineel iig:eyespop: :crazy:
De hardstyle loopt ook niet echt meer over van de originaliteit de laatste tijd... |
|
|
| MaGiK54 |
| Loving You is volgens mij de meest gecoverde houseplaat ooit. Elke style heeft wel een versie van loving you, echt om schijtziek van te worden :whip: |
|
|
| TranceFool |
| tis idd 10x niks |
|
|
| Dr. Kuipers |
Heb hem op Mystery Land al paar keer gehoord.
Vond zwaar relaxed nummertje...
Vinylrip nu aan het binnenhengelen via Soulseek :D |
|
|
| Optimus |
echt een tyfusplaat:whip:
:D
mooie sig he?:D |
|
|
| DJ_Siesta |
wat een ongelooflijke boutplaat, hier gaan me schaamharen recht van overeind staan
pfffrrrt, |
|
|
| eieregooie |
Isaac is niet meer dan een veredelde happy hardcore DJ. Dit WIL ik nie eens horen...
Doe mij de Marco V remix maar... ook al lijktie veel te veel op Tolerance... |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by Optimus
mooie sig he?:D |
Mooi is 'ie wel ja maar ook wel een flink eind te groot 50000 bytes is toegestaan en die van jou is 260488 bytes (5x zoveel dus). Het laden ervan duurt dan ook erg lang met mijn isdn modem terwijl ik ook nog van de HUB aan het downloaden ben. Ik weet dat er een optie is om sigs uit te schakelen zodat ik er geen last van heb maar dan zie ik geen enkele sig meer en dat vind ik ook jammer.
Ik dacht dat er tegenwoordig een systeem was dat automatisch door heeft wanneer je sig te groot is maar blijkbaar niet. Misschien zou je je sig wat kunnen aanpassen ofzo?? Alvast bedankt he (Y),
WTB.
ps: ik ben geen mod dus het verkleinen van je sig is een verzoek en geen verplichting...:) |
|
|
| Optimus |
| als ie eenmaal in je temp inet files zi hoef je m niet constant te laden hoor |
|
|
| magrec |
man wat lul je nu sjinees,
dit is echt een zwaar kiqke beuqe plaatje. BAM BAM BAM STAMPUHHHHHH
MY STYLE IS HARDSTYLE!!!!!
hardstyle de GEKSTE!!!!!!
:p |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by Optimus
als ie eenmaal in je temp inet files zi hoef je m niet constant te laden hoor |
Nee, dan niet nee maar ik wis mijn temp files regelmatig omdat deze pc van m'n pa is...
***clearing history and deleting temp internet files***
Je moet toch een beetje privacy hebben he.
WTB. |
|
|
| Optimus |
| zeker stiekem porno kijken:D |
|
|
|
|