|
nederland - wit rusland, hoeveel wordt het?
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| ik denk dat het 1-o wordt, zal wel een late goal worden zoals 7 jaar geleden. ik hoop dat het van der vaart wordt |
|
|
| TranceFool |
| 2-0 nederland :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| 3-1 voor nederland |
|
|
| Access |
| 5-0 ... Nederland gaat ass kikke :D |
|
|
| -TAIS- |
Ik denk ook 3-1.
En om er maar meteen een tennis voorspelling aan vast te plakken. Ik denk niet dat Schalken het gaat halen. Worden wel 5 sets denk ik, maar in het voordeel van Sampras. |
|
|
| Joost008 |
hmmm,
ik denk dat het 3-0 wordt |
|
|
| Otte |
Ik hoop dat het 3 of 4 nul wordt, want dat verdedigende voetbal van die wit-russen is vreselijk om te zien. Maar ik denk 1-0 wordt door van der vaart in de 75e minuut!
Otte |
|
|
|
|