|
Het voetbalveld...place 2 B???????????
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
Zaterdagmiddag, rond half 4:
Ik speel een voetbalwedstrijd, harde pot, veel overtredinging, scheids heeft wedstrijd slecht in de hand (clubscheidsrechter):sadgreen:.
Er komt een moment dat onze linksbuiten een duw geeft aan een tegenstander in een duel om de bal...de bal is alweer ergens anders en die kerel loopt op onze linksbuiten af en rost hem op zijn achterhoofd met gebalde vuist...linksbuiten valt op de grond, grijpend naar zijn hoofd, zwart voor zijn ogen enz. :( :(
Resultaat: rode kaart (uiteraard) 3 wedstrijden schorsing verenining, straf KNVB erbovenop.
Ik stond eerst versteld van wat hier nou weer gebeurde, maar rende naar mijn teammaat om te kijken hoe het ging. Hoe kon dit nou gebeuren? Ik d8 wat een teringidioot!!
Kijk een harde pot voetbal oke, maar dit gaat toch echt te ver!!
Ik heb dit nog nooit meegemaakt, wat denken jullie ervan? |
|
|
| DJ_Siesta |
wasset geen rugby:toothless
nee, mooi kut, wat ik een x meegemaakt heb dat ik iemand bijna bewusteloos geslage heb met een tennisbal
was potje aant tennisen, en ik kreeg een smash, ik smashte recht op ze keel, lag ie daar te heigen en te doen, phat vaag, en toen kwammie weer beetje overeind,
mja tis heelwat anders, maja :P
-xxx- |
|
|
| TranceFool |
| Ik weetnie waar jij voetbalt maar ik heb weles hele rellen op een voetbalveld meegemaakt :D, dus ik sta hier niet echt van te kijken zeg maar. Tis idd erg triest ja, klopt |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik weetnie waar jij voetbalt maar ik heb weles hele rellen op een voetbalveld meegemaakt :D, dus ik sta hier niet echt van te kijken zeg maar. Tis idd erg triest ja, klopt |
ja kijk, maar ik heb bij onze senioren ook wel es meegemaakt dat ze met zn allen achter 1 speler aanrende omdat hij zojuist een harde overtreding had begaan. Das toch niet echt leuk om te zien, het gebeurt bij je gezellige, vertrouwde cluppie. Je ziet dan dat er volwassen mannen iemand het leplazeruz willen schoppen. niet echt dope ofzo...
Ik speel trouwens in de A's.
Die gozer heeft trouwens toegegeven na de wedstrijd tegen mn teammaat dat hij niet spoorde....:conf: :D |
|
|
| TranceFool |
| whehe alleen al dat je dat na de wedstrijd dan zegt spoor je inderdaad niet nee, maar dat was ook al aan zn actie te zien ja ;). Somiige mensen moeten gewoon niet gaan voetballen of naar voetbal kijken want daar worden ze agressief van |
|
|
| eieregooie |
Kwas dit jaar naar bevrijdingspop gegaan in Haarlem. o.a. me zussie was mee met een vriedin van d'r, en een vriend van me had ook nog iemand meegenomen. Blijkt dat die gozer de broer van 't vriendinnetje van me zussie 't ziekenhuis in heeft geschopt tijdens een voetbal wedstrijd. Echt lol! Dat verwacht je niet!
Anywayz, die gozer was dus met gestrekt been bij die broer in z'n noten terecht gekomen... Moet je je voorstellen... al die noppen op je edele delen... PIJNLIJK! Maar ze konden er allemaal wel om lachen... die broer waarschijnlijk minder, maar die was ook niet mee...
En om nog ff makkelijk thuis te komen stapte die gast bij terugkomst maar ff bij de pa van dat meissie in de auto... Het lef :D
Grtz! |
|
|
| moogwai |
Echt triest dit... :whip: :whip: Heeft die teamgenoot van jouw geen aangifte gedaan van mishandeling???
Ik zit zelf in een vriendenteam... allemaal 20-21 jaar. Wij zijn redelijk fel en daar kunnne oude mannetjes heel slecht tegen en die worden dan irritant en gaan ontieglijk liggen zeiken, natrapen e.d. WIE ZIJN ER HIER NOU VOLWASSEN??? is een veel gebruikte zin van ons :D
Maar vuistslagen heb ik ook nog nooit meegemaakt... wel stond er een keer een klein kereltje met gebalde vuisten tegenover een (vrij forse) vriend van me en die heeft hem toen gewoon heel hard uit zitten lachen :clown:
Vanmorgen was het trouwens 10x niks... (4-3 verloren :mad: ) |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by moogwai
Echt triest dit... :whip: :whip: Heeft die teamgenoot van jouw geen aangifte gedaan van mishandeling??? |
Wie weet doetie dat nog wel. Maar hij heeft de excuzes aanvaardt duz het lijkt me sterk...
| quote: | | Vanmorgen was het trouwens 10x niks... (4-3 verloren :mad: ) |
Was ik vergeten te vertellen... HUN STONDEN OOK NOG EENS VOOR!!!
maarja hij spoorde niet he:haha: |
|
|
| mastah jc |
| kspeel hockey en es meegemaakt dat een gast met zen backhand zwaar iemand in zin knie slaat uit men team. Stick zat er letterlijk in niet egt lekker....:eyes: |
|
|
| basvh |
| grootste gedeelte van me vriendengroep zitten in het zelfde elftal en die hebben ook al kei vaak gevochten. echt veel aggressie bij het voetbal |
|
|
| Optimus |
| VOETBAL, VERZIEK HET NIET. |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Optimus
VOETBAL, VERZIEK HET NIET. |
Mooi gesproken !! :gsmile: |
|
|
|
|