return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Voetbalseizoen 2012 - 2013 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jakhira
Leuke wedstrijd met mooie voetbal én een resultaat :)
Jasperovitsj
Zo. Dat zien we graag :D


Drieske <3
FCB_Fanatic
Wilmots stijgt in mijn waardering ... niet owv de prestatie van de ploeg, maar wel owv zijn interview na de match. Haalt toch onmiddellijk een aantal fouten aan en is dus niet blind voor de terkortkomingen. Leekens had hier waarschijnlijk wat omheen geluld
MikeVee
We zien wel over een maand als het er toe doet, nu zijn de verwachtingen nog groter, net zoals de teleurstelling die nog zal volgen :D
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by MikeVee
We zien wel over een maand als het er toe doet, nu zijn de verwachtingen nog groter, net zoals de teleurstelling die nog zal volgen :D


mijn eerste voorspelling is al uitgekomen vandaag; benieuwd of ik ook volgende maand gelijk krijg :)
Jakhira
Morgen Premier League :D
Jasperovitsj
Mirallas naar Everton. Nog een Rode Duivel naar Engeland. Straks gaan ze nog kick & rush beginnen spelen :D
djcresto
Mirallas is een goeie maar toch geen echte topper. Die zou ik toch liever niet in de basis zien bij de nationale ploeg.

Ben dan meer fan van Vossen die net zijn contract bij Genk heeft verlengt. Ofwel is het een manier om zijn prijs op te drijven ofwel is het een goeie zaak voor het Belgisch voetbal.
djcresto
Persoonlijk vind ik het feit dat we Brazilië moeten halen ook echt wel zever. Met het aanwezige individueel talent moeten we gewoon een outsider zijn voor de titel. Enkel jammer dat niet alle posities even sterk bezet zijn.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by djcresto
Mirallas is een goeie maar toch geen echte topper. Die zou ik toch liever niet in de basis zien bij de nationale ploeg.

Ben dan meer fan van Vossen die net zijn contract bij Genk heeft verlengt. Ofwel is het een manier om zijn prijs op te drijven ofwel is het een goeie zaak voor het Belgisch voetbal.


beiden zijn geen toppers; Mirallas niet, en Vossen ook niet. Mirasllas is volgens mij wel de betere voetballer van de twee


quote:
Originally posted by djcresto
Persoonlijk vind ik het feit dat we Brazilië moeten halen ook echt wel zever. Met het aanwezige individueel talent moeten we gewoon een outsider zijn voor de titel. Enkel jammer dat niet alle posities even sterk bezet zijn.


met het aanwezige talent zou zich plaatsen gewoon een must moeten zijn. Ik vind het bijvoorbeeld een schande dat we voor de EK kwalificatie pas na Turkije zijn geeïndigd want dat is echt een enorm matige ploeg. Het feit dat het toen niet lukte doet mij gewoon vrezen dat het deze keer ook niet zal lukken. Talent genoeg, maar te wisselvallig in prestaties ... Voordeel is wel dat Leekens weg is, maar of Wilmots het dan wel gedaan krijgt weet ik zo nog niet.

en van een land als België kan je gewoon niet verwachten dat er op iedere positie een topper speelt. Zelfs Nederland heeft die luxe niet (gebrek aan goeie verdedigers) en zelfs voor een absoluut topland als Brazilië is de keeperpositie lang een enorm probleem geweest

Jakhira
http://www.birminghammail.net/birmi...97319-31709457/

:p
Config
lol, Belgian top flight club, Genk :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement