return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
Voetbalseizoen 2012 - 2013 (pg. 3)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
zou Anderlecht zich nog altijd geplaatst voelen :p
Jakhira
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19397066

Verdorie Genk, werk eens mee :rolleyes:
Jakhira
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
zou Anderlecht zich nog altijd geplaatst voelen :p

Nu wel, ja :D

En over de plas won Aston Villa in de ligabeker met 3-0! Maar laat Benteke toch maar komen :)
Jakhira
http://www.sporza.be/cm/sporza/voet...1_Benteke_Villa

Het stikt van de Belgen in de Premier League :D
MikeVee
Komaan Kroatië !!!!! :toocool:
Progrez
Plaatsvervangende schaamte toch weer als ge die Belgische supporters hoort en ziet. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de Rode Duivels de ploeg bij uitstek geworden is voor nichten, clowns, seuten, Walen en schlemielen die kicken op het zingen van de meest belachelijke voetballiedjes die er op dit moment bestaan. Als dat ons land moet vertegenwoordigen in Brazilië kies ik wel de kant van de Engelsen, Polen, Kroaten, Schotten of elke andere bevolkingsgroep die een beetje mannelijkheid uitstraalt als het op voetbalkijken aankomt.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Progrez
Plaatsvervangende schaamte toch weer als ge die Belgische supporters hoort en ziet. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de Rode Duivels de ploeg bij uitstek geworden is voor nichten, clowns, seuten, Walen en schlemielen die kicken op het zingen van de meest belachelijke voetballiedjes die er op dit moment bestaan. Als dat ons land moet vertegenwoordigen in Brazilië kies ik wel de kant van de Engelsen, Polen, Kroaten, Schotten of elke andere bevolkingsgroep die een beetje mannelijkheid uitstraalt als het op voetbalkijken aankomt.


90% van het volk dat er gisteren zat heeft waarschijnlijk nog nooit een voetbalmatch in een stadion gezien

t is trouwens niet de eerste keer dat ik zoiets lees :)
Jasperovitsj
Na de progheads ... de voetbalelitairen.
Jakhira
Het was heerlijk om deze namiddag Benteke in het shirt van Aston Villa te zien scoren :)

Hij heeft daarvoor wel een een reuzenkans laten liggen :o
Jakhira
Heldendaden in de League Cup!

Man. City 2-4 Aston Villa (na verlengingen)

:eyes:

Config
die cups dat telt allemaal niet :p
MikeVee
ja, nen a-cup telt idd voor niks
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement