|
Voetbalseizoen 2012 - 2013 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| zou Anderlecht zich nog altijd geplaatst voelen :p |
|
|
| Jakhira |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
zou Anderlecht zich nog altijd geplaatst voelen :p |
Nu wel, ja :D
En over de plas won Aston Villa in de ligabeker met 3-0! Maar laat Benteke toch maar komen :) |
|
|
| MikeVee |
| Komaan Kroatië !!!!! :toocool: |
|
|
| Progrez |
| Plaatsvervangende schaamte toch weer als ge die Belgische supporters hoort en ziet. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de Rode Duivels de ploeg bij uitstek geworden is voor nichten, clowns, seuten, Walen en schlemielen die kicken op het zingen van de meest belachelijke voetballiedjes die er op dit moment bestaan. Als dat ons land moet vertegenwoordigen in Brazilië kies ik wel de kant van de Engelsen, Polen, Kroaten, Schotten of elke andere bevolkingsgroep die een beetje mannelijkheid uitstraalt als het op voetbalkijken aankomt. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Progrez
Plaatsvervangende schaamte toch weer als ge die Belgische supporters hoort en ziet. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de Rode Duivels de ploeg bij uitstek geworden is voor nichten, clowns, seuten, Walen en schlemielen die kicken op het zingen van de meest belachelijke voetballiedjes die er op dit moment bestaan. Als dat ons land moet vertegenwoordigen in Brazilië kies ik wel de kant van de Engelsen, Polen, Kroaten, Schotten of elke andere bevolkingsgroep die een beetje mannelijkheid uitstraalt als het op voetbalkijken aankomt. |
90% van het volk dat er gisteren zat heeft waarschijnlijk nog nooit een voetbalmatch in een stadion gezien
t is trouwens niet de eerste keer dat ik zoiets lees :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Na de progheads ... de voetbalelitairen. |
|
|
| Jakhira |
Het was heerlijk om deze namiddag Benteke in het shirt van Aston Villa te zien scoren :)
Hij heeft daarvoor wel een een reuzenkans laten liggen :o |
|
|
| Jakhira |
Heldendaden in de League Cup!
Man. City 2-4 Aston Villa (na verlengingen)
:eyes: |
|
|
| Config |
| die cups dat telt allemaal niet :p |
|
|
| MikeVee |
| ja, nen a-cup telt idd voor niks |
|
|
|
|