return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
"Back 2 School" Thread
View this Thread in Original format
Access
Jaja ... voor de meeste van ons begint de ellende weer ... terug naar school ...

Vandaag ook weer m'n eerste schooldag achter de rug ... en 't was meteen weer afzien :(
En 't mooiste was dat alles ook meteen 'perfect' begint:
M'n trein had vertraging, m'n bus rijdt voor m'n neus weg, m'n schoolpc had kuren, ruzie met de leraar ... nee, dit wordt weer 'n fantastisch jaar :( :(
En om nou te zegge dat ik 'n gezellig opleiding doe ... NEE !!!
Technische Informatica is echt geen ruk an ...
Enigste pluspunt: nog 9 weke les, 20 weekjes stage en dan hep ik gelukkig m'n MBO diploma (als ze nie gaan boute over 'n paar kleine onvoldoendes die ik nog hep staan ...) en ben ik gelukkig van school verlost !!! :D :D

Maar tot dan ... afzien :( :( :(
Optimus
ik dacht dat t over die organisatie in Rdam ging:D

en school zuigt.

College is weer begonnen voor mij, elke donderdag en vrijdag vrij, maar ik zit toch minimaal 4x per week op school, heb al 3 projectopdrachten lopen:(
AlFerox
haha, nou mijn 1e schooldag begon, of beter gezegd, eindigde ook lekker! ik wilde naar huis, had een lange dag achter de rug, en sprong dus de trein naar Rotterdam in (althans dat dacht ik)... het bleek achteraf namelijk de trein naar DEN HELDER :eek: te zijn.


gevolg: pas om 20:00 terug van school :mad:
Optimus
whahaha nerd!!!!!!!:D:D:D

wanneer ontdekte je dat dan pas?:D
basvh
zit nu 1 week op school en vind het maar kut, heb sterke twijfels over deze opleiding (hbo, commerciele eco). maar nog ff doorbijten misschien dat het nog wat wordt
Optimus
CE is ecght een kutopleiding. Heb ik ook gedaan, wat een KLOTEopleiding was dat zeg!:D:whip:
Blik
ik ben alweer een weekje begonnen, vind het tot nu toe wel relax, paar vrijstellingen hier en daar, dus ook een paar vrije uurtjes hier en daar, colleges zijn wel saai, maar dat is altijd zo op het begin denk ik.
donderdagavond ook alweer goed gestapt in Breda, flink gezopen en de dag erna meteen verslapen voor het college dat ik had, kwam een halfuur te laat binnenlopen, vond de leraar niet zo heel erg leuk denk ik :p

heb al wel enkele problemen gehad met treinen, nu snap ik eindelijk wat iedereen bedoelt met dat de NS zo slecht is....
Rinus
quote:
Originally posted by Optimus
ik dacht dat t over die organisatie in Rdam ging:D

Ik dacht het serieus ook en verheugde me er eigenlijk ook op :D maar nu zie ik SCHOOL . :whip:

Ben al weer een weekie bezig en ja het is erg, zit in het tweede jaar van de HIO Hogere Informatica. En het kutste vak is toch echt project, ik denk dat jullie dat allemaal wel kenne.

Laters
Jappio
quote:
Originally posted by Rinus

En het kutste vak is toch echt project, ik denk dat jullie dat allemaal wel kenne.



mwoh dat vond ik altijd wel lachen :) lekker btje chillen in de kantine op coolhaven (zit jij toch ook) af en toe btje werken.. makkelijk sp verzamelen hoor :D
Flippe
ik ben ook al weer bijna 2 weken bezig.
En ik moet zeggen, het is even saai als eesrt :)

DJ Bazz
ik ben alweer 3 weken bezig:whip: ben blijven zitten dus allemaal van die superjonge kindjes in de klas, wordt je ook niet goed van, al hoewel, sommige dames mogen er nog best wezen:D
magrec
quote:
Originally posted by Optimus
CE is ecght een kutopleiding. Heb ik ook gedaan, wat een KLOTEopleiding was dat zeg!:D:whip:


hehe CE is zooooooo makkelijk,

2 uurtjes les in de week nu :toothless :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement