return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
"Back 2 School" Thread (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flipper01
Ik ben alweer aan m'n 2e week HTS Civiele Techniek bezig. Laatste jaartje voor mij, maar t gaat wel erg zwaar worden. Rooster is wel relexed, woensdag en vrijdag vrij :p
We moeten nu alleen in 8 weken net zoveel doen als degenen vorig jaar in 10 weken deden..
New Wave

aaahhhhhh, heerlijk als je niet naar school hoeft.
LIKE ME

Flipper01
Wat doe je dan de hele dag???
Chicane
Net als ik met ze pik zwaaien heel de dag? :D

Ik heb verdomme 2 baantjes.. Soms 60 uur per week, soms 5 uur per week, dikke ellende :(
Zit te wachten dat ik het leger in mag... lekker menschen overhoop maaien.. MWOEHAHAHA :disbelief
AlFerox
quote:
Originally posted by Optimus
whahaha nerd!!!!!!!:D:D:D

wanneer ontdekte je dat dan pas?:D

toen ik de amsterdam arena langs zag komen! :crazy:

kon gelukkig in amsterdam uitstappen en weer een andere trein nemen.
Optimus
quote:
Originally posted by AlFerox

toen ik de amsterdam arena langs zag komen! :crazy:

kon gelukkig in amsterdam uitstappen en weer een andere trein nemen.

WHA NERD!
TimeportE
ik ben begonnen met mijn 1ste jaar industrial design en ja het bevalt op zich nog best wel goed.. ik heb:

geen boeken, geen studiepunten, geen colleges, geen tentamens, geen leraren... :D

jaaaa.. leuke universitaire studie... :)
Blik
quote:
Originally posted by TimeportE
ik ben begonnen met mijn 1ste jaar industrial design en ja het bevalt op zich nog best wel goed.. ik heb:

geen boeken, geen studiepunten, geen colleges, geen tentamens, geen leraren... :D

jaaaa.. leuke universitaire studie... :)

studeer je toevallig in Eindhoven??

zo ja, ken je een Arjan de Keijzer? dat is een vriend van mij (ook wel bekend als ADK)
New Wave
quote:
Originally posted by Flipper01
Wat doe je dan de hele dag???

Zoals alle echte mannen!!!....werken!!

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by New Wave

Zoals alle echte mannen!!!....werken!!

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Hey Hoer:)

je was tog gigolo of hoe zat dat :D

franzelare
Ik ben ook weer op school begonnen en dat is echt heeeel zwaar als je anderhalf jaar lang niet in de banken heb gezeten!
we hebben gewoon maandag van half negen tot 4 hoorcollege wiskunde :(

en daar word ik niet vrolijk van!!! :whip:
Spinnin Jack
Ik ben al bijna klaar met m'n MBO+ opleiding(2 jarige opleiding), das werkend leren zeg maar, 1dag naar school 4 dagen werken.
Ik ben al voor alle theorie geslaagd behalve voor duits, daar moet ik nog een 3,9 voor een herkansing halen en dan ben ik voor al m'n theorie geslaagd. Dat en een paar opdrachtjes die ik nog moet inleveren en ik kan m'n mbo-diploma afhalen. :)

Vorige schooljaar was er een mis-communicatie over een het tijdstip van dat bewuste duits hertentamen, deze had ik dus gemist.(wat overigens niet mijn fout was, is zelfs toegegeven door de school :D )

Hierdoor moest ik vorige week om half negen de herkansing als nog maken. Dus ik om kwart over 7 m'n nest uit om maar eens richting die school te gaan. Ik op school aangekomen, was de herkansing kwijt, was waarschijnlijk niet door de docent ingeleverd. Na een uur wachten kwam de afdelingcoordinator een afspraak met me maken dat ik vandaag bij haar de herkansing moest gaan maken.

Dus kwam ik vandaag weer om kwart over 7 m'n nest uit zodat ik om half negen op school kon zijn. Ik op school, was de afdelingscoordinator er niet, was niet bekend waar ze wel was maar ze was in ieder geval niet om half negen op school. :whip:
Om kwart over negen was ze er nog niet. Ik overlegd met m'n studiebegleider die heel toevallig ook op school was(hoe dat kan weet ik ook niet want die was er eigenlijk nooit).

Op advies m'n studiebegleider gaat ik dadelijk maar eens een brief naar de het afdelingshoofd van de school sturen. :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement