|
"Back 2 School" Thread
|
View this Thread in Original format
| Access |
Jaja ... voor de meeste van ons begint de ellende weer ... terug naar school ...
Vandaag ook weer m'n eerste schooldag achter de rug ... en 't was meteen weer afzien :(
En 't mooiste was dat alles ook meteen 'perfect' begint:
M'n trein had vertraging, m'n bus rijdt voor m'n neus weg, m'n schoolpc had kuren, ruzie met de leraar ... nee, dit wordt weer 'n fantastisch jaar :( :(
En om nou te zegge dat ik 'n gezellig opleiding doe ... NEE !!!
Technische Informatica is echt geen ruk an ...
Enigste pluspunt: nog 9 weke les, 20 weekjes stage en dan hep ik gelukkig m'n MBO diploma (als ze nie gaan boute over 'n paar kleine onvoldoendes die ik nog hep staan ...) en ben ik gelukkig van school verlost !!! :D :D
Maar tot dan ... afzien :( :( :( |
|
|
| Optimus |
ik dacht dat t over die organisatie in Rdam ging:D
en school zuigt.
College is weer begonnen voor mij, elke donderdag en vrijdag vrij, maar ik zit toch minimaal 4x per week op school, heb al 3 projectopdrachten lopen:( |
|
|
| AlFerox |
haha, nou mijn 1e schooldag begon, of beter gezegd, eindigde ook lekker! ik wilde naar huis, had een lange dag achter de rug, en sprong dus de trein naar Rotterdam in (althans dat dacht ik)... het bleek achteraf namelijk de trein naar DEN HELDER :eek: te zijn.
gevolg: pas om 20:00 terug van school :mad: |
|
|
| Optimus |
whahaha nerd!!!!!!!:D:D:D
wanneer ontdekte je dat dan pas?:D |
|
|
| basvh |
| zit nu 1 week op school en vind het maar kut, heb sterke twijfels over deze opleiding (hbo, commerciele eco). maar nog ff doorbijten misschien dat het nog wat wordt |
|
|
| Optimus |
| CE is ecght een kutopleiding. Heb ik ook gedaan, wat een KLOTEopleiding was dat zeg!:D:whip: |
|
|
| Blik |
ik ben alweer een weekje begonnen, vind het tot nu toe wel relax, paar vrijstellingen hier en daar, dus ook een paar vrije uurtjes hier en daar, colleges zijn wel saai, maar dat is altijd zo op het begin denk ik.
donderdagavond ook alweer goed gestapt in Breda, flink gezopen en de dag erna meteen verslapen voor het college dat ik had, kwam een halfuur te laat binnenlopen, vond de leraar niet zo heel erg leuk denk ik :p
heb al wel enkele problemen gehad met treinen, nu snap ik eindelijk wat iedereen bedoelt met dat de NS zo slecht is.... |
|
|
| Rinus |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik dacht dat t over die organisatie in Rdam ging:D
|
Ik dacht het serieus ook en verheugde me er eigenlijk ook op :D maar nu zie ik SCHOOL . :whip:
Ben al weer een weekie bezig en ja het is erg, zit in het tweede jaar van de HIO Hogere Informatica. En het kutste vak is toch echt project, ik denk dat jullie dat allemaal wel kenne.
Laters |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Rinus
En het kutste vak is toch echt project, ik denk dat jullie dat allemaal wel kenne.
|
mwoh dat vond ik altijd wel lachen :) lekker btje chillen in de kantine op coolhaven (zit jij toch ook) af en toe btje werken.. makkelijk sp verzamelen hoor :D |
|
|
| Flippe |
ik ben ook al weer bijna 2 weken bezig.
En ik moet zeggen, het is even saai als eesrt :) |
|
|
| DJ Bazz |
| ik ben alweer 3 weken bezig:whip: ben blijven zitten dus allemaal van die superjonge kindjes in de klas, wordt je ook niet goed van, al hoewel, sommige dames mogen er nog best wezen:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
CE is ecght een kutopleiding. Heb ik ook gedaan, wat een KLOTEopleiding was dat zeg!:D:whip: |
hehe CE is zooooooo makkelijk,
2 uurtjes les in de week nu :toothless :D |
|
|
|
|