|
Svenson & Gielen - Answer The Question! Hoe vind je em??
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Nou ik moet zeggen dat ik hem iig erg vind tegenvallen.Lijkt wel alsof ze te weinig tijd hadden en deze effe snel in elkaar geflanst hebben."Twisted" & "We know what you did" vond ik echt veel beter.Wel jammer.Volgende keer maar iemand anders de theme laten maken!
GREETZ!! |
|
|
| DJ Bazz |
| wel aardig, maar meer ook niet, ben het wel met je eens om misschien iemand anders het theme te laten maken. voor mij mag wel een keer iemand anders wat proberen, dan elke keer gielen |
|
|
| Chicane |
Ik vind er geen klap aan, het is weer zon plaat wat aan de lopende is gemaakt, men nemen een paar ouwe kaskrakers, verandere de pitch en equalizer settings, bakt er effe een vocaal bij.. HOPPA... een nieuw vinyltje voor die kutkinderen is weer geboren :D
Om het kort samen te vatten:
- WAARDELOOS
- RUK
- OESTERS VAN NAM KEE WAREN NOG WEL TE PRUIMEN
- WAAR KAN IK HIER POSTZEGELS KOPEN? |
|
|
| Flipper01 |
Hij gaat wel..
Johan draaide hem ook op Dancepop en klonk toch wel aardig, maar er zijn idd betere themesongs gemaakt!! |
|
|
| Nook |
| Hmmz niks bijzonders.Had wel beter verwacht.Jammer Jammer...... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Echtgeen hol aan!
Maar ik heb nog nooit een S&G productie echt leuk gevonden! |
|
|
| TimeportE |
ik vin em beter als we know what you did..
hijs wel ok, nie meer! |
|
|
| magrec |
svenson en wie??????
:p |
|
|
| Joost008 |
ik vin het echt een ballen nummer ik vond sommige producties van die twee nog wel redelijk goed te noemen.
Bijv. Beauty of Silence vonk wel een lekker nummertje toendertijd.
Ook sommige remixes van hun 2 zijn best relaxed, zoals de S&G mix van Ultra - Free en nog wel wat maar kom ik nu nie zo gauw op. |
|
|
| Cosmic Guy |
| 13 in een dozijn nummer |
|
|
| John |
ik heb em nog niet gehoord? :cool:
maar dat kan ik nie kiezen helaas |
|
|
|
|