return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese

Pages: [1] 2 
Oi :)
View this Thread in Original format
discitelli
Alo, Como vai? Prazer em ve-lo. Ate mais tarde :D

hey hey i hope that came out all right!

anyway i think its cool that a new part of the world has been put up in the forums section.

All the best!

;)
Aendy
Congrats! By the way. Do anybody here play Hoqeui Patins?
Maaz
hehe, alguém pode explicar o que tá acontecendo por aqui? :conf: :D
Hybrid Junkie
Hey nice work guys you got your own forum!

I'm proud of all yous :D
zzleeper
Creo que toda la gente que quiere aprender español o portugués esta viniendo a este forum a ver si practica un poco

:)! :)!
benfica88
lol
Renegade
quote:
Originally posted by zzleeper
Creo que toda la gente que quiere aprender español o portugués esta viniendo a este forum a ver si practica un poco

:)! :)!


Eso no será necesario. Mi español es ya perfecto! :)
Renegade
Meu português é perfeito também!
_The_Storm_
olá pessoal.. não sei como é que não reparei que o forúm tinha sido criado, só hoje à tarde a ver o site off-line eh k vi.. senão já tinha vindo aqui fazer estrago :D

Agora.. pessoal que quer aprender a escrever português.. não esperem aprender nada comigo.. eu cá não me ponho a escrever tudo muito direitinho :p
_The_Storm_
quote:
Originally posted by Aendy
Congrats! By the way. Do anybody here play Hoqeui Patins?


I do.. I've been a goalie for 3 seasons. Won the Madeira regional championship once.. lol. Do you play as well?

By the way, it's "Hóquei em Patins" in portuguese

zzleeper
quote:
Originally posted by Renegade
Mi español es ya perfecto! :)


Correct: Mi español YA ES perfecto ;)
DJ PíO
Legal! Eu falo portugues tambem.....Tudo bem!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement