return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
TeQnology - Nov 30th 2002 (pg. 2)
View this Thread in Original format
AlFerox
iknie!

voorlopig ligt Nexus in de planning voor de 30e :D
Optimus
ik ook niet:)

Omdat ik naar nexus ga, volgende TeQnology willik er wel zijn:)
!_PeTrUs_!
Waarom reageren er altijd mensen die NIET gaan terwijl er gevraagd wordt wie er WEL gaan! :conf:

N3rds!
Akira
petrus...ach ze moeten toch lekker wat posten...hehehe

ik ben er waarschijnlijk wel weer bij...alleen denk niet dat ik 8 uur lang techno volhou...haha
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Optimus
ikke ook erbij hoop ik:)


vuile overloper!



:p
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Optimus
ik ook niet:)

Omdat ik naar nexus ga, volgende TeQnology willik er wel zijn:)


okay :) nou ben ik weer tevray (anders rijmt het niet)

jullie zijn schatjes, en zelfs zo lief dat ik beloof dat we de volgende keer niet tegelijk met Teqnology zullen plannen. (vorig jaar ook al gelijk met Teqnology, knap planwerk he?)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Eye-Riz

jullie zijn schatjes, en zelfs zo lief dat ik beloof dat we de volgende keer niet tegelijk met Teqnology zullen plannen. (vorig jaar ook al gelijk met Teqnology, knap planwerk he?)


Gewoon ff aan Q-dance vragen of ze t een weekie later kenne doen :D
DJ Bor
naar dit feestje kijk ik al 2 maanden naar uit, ik baal er echt van dat ik de vorige ker niet geweest ben, maar ik heb er nu wel vet zin in.:D :D :D
!_PeTrUs_!
Best wel slecht eigenlijk dat een heleboel mensen die hier van Techno houden niet eens naar dit Uber feestje gaan!

Altijd zeiken van TEchno is Uber 3l33t en dan afhaken voor bv een Trance partij! De geloofwaardigheid betreffende je muziekkeuze daalt dan wel imo!
mr.marcello
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Best wel slecht eigenlijk dat een heleboel mensen die hier van Techno houden niet eens naar dit Uber feestje gaan!


Tja, ik had er best wel graag naartoe gewild hoor! Maar het geld is een probleempje.....


quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Altijd zeiken van TEchno is Uber 3l33t en dan afhaken voor bv een Trance partij! De geloofwaardigheid betreffende je muziekkeuze daalt dan wel imo!


Ik laat het zelfs schieten voor een potje voetbal! :)

MET VRIENDELIJKE GROET.

T.H.C.
quote:
Originally posted by Eye-Riz
jullie zijn schatjes, en zelfs zo lief dat ik beloof dat we de volgende keer niet tegelijk met Teqnology zullen plannen. (vorig jaar ook al gelijk met Teqnology, knap planwerk he?)

thnx!

Enne Petrus...ik ga wel met je mee hoor! kaartje is binnen.
franzelare
Jammer dat je niet naar Nexus gaat maarja het is net zo veel feest zonder jou :p

Veel plezier in ieder geval :) het zal vast wel gezellig zijn want ik kom niet! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement