return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
TeQnology - Nov 30th 2002
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!


Naam: Teqnology
Organisator: Q-dance
Datum: Zaterdag 30 november 2002
Tijd: 22:00 - 07:00
Lokatie: Heineken Music Hall Amsterdam
Prijs: €35,-
Tickets: Vanaf 23 september verkrijgbaar bij alle TicketBox- en Free Record Shop-outlets en de bekende vvk adressen.


Na een zeer succesvolle en uitverkochte eerste editie van Teqnology in februari van dit jaar, komt de tweede Teqnology toch al zeker weer in zicht!
We zijn nu dan ook al weer flink bezig met de voorbereidingen voor een minstens zo onvergetelijke Teqnology op 30 november a.s..

Een van de eerste belangrijke ingrediënten van een geslaagd feest is toch wel de line-up. Vol trots presenteren we hierbij dan ook de aanwezige Techno-elite op 30 november in de Heineken Music Hall in Amsterdam


Line-up
    Black Bunker:
  • 21:00 Xanno Gallois (NL)
  • 23:00 Joel Mull (Inside Records; SW)
  • 00:30 Billy Nasty (Tortured Records; UK)
  • 02:00 Ben Sims (Theory Records; UK)
  • 03:30 Live: Pounding Grooves (UK)
  • 04:00 Marco Carola (Zenit Music; IT)
  • 05:30 Thomas Pogadl & Adreas Krämer (DE)

    Talentroom:
  • 00:00 Greg Martini
  • 01:00 Jeroen de Hoop
  • 02:00 DJ Invite
  • 03:00 DJ Ayetoooh
  • 04:00 Dave Miller
  • 05:00 Stephan en Vincent de Wit






Ik ben d'r ook weer! Vorige keer heb ik me uitermate goed vermaakt!
T.H.C.
Ik ga mee!
Optimus
ikke ook erbij hoop ik:)
JunKX
Ik ga ook mee zeker weten!!! Marco Corola is zoiezo al phat, maar techno in de HMH...... MWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :D:D:D:D:D:D:D:D
mr.marcello
Ik moet hier ook gewoon naartoe!!!

Met vriendelijke groet.
mr.marcello
BTW, de complete line-up is bekend! Dit is 'm:

Billy Nasty
Marco Carola
Joel Mull
Ben Simms
Xanno galois
Thomas Pogadl & Andreas Kremer
Live: Pounding Grooves

Met vriendelijke groet.
T.H.C.
Ahhh...dit word weer een leuk feestje, ik hoop alleen dat ze niet in deze volgorde komen.
Volgens mij hebben een paar techno addicts nog niet gereageerd...ik kan me vergissen hoor, enne opti...jij komt wel!, me 'sgot a suprise for ya :toocool:
AlFerox
ja godver!! dit is nog best wel een goeie line-up :mad:

hoe kan ik nou in 1 maand naar ILT, Awakenings én teQnology gaan?! :mad:
dat wordt echt lastig kiezen!!

Pounding Grooves :eek: :eek: hard en minimaal!
Ben Sims nog altijd één van de allerbeste!
Thomas Pogadl & Andreas Kremer toch ook érg benieuwd naar.. producties zijn altijd vrij hard en draaien vrijwel nooit in Nederland
Marco Carola funQy!
techno:logy
ik ga niet, want mn c.redits vinden IC en I LOVE TECHNO wel genoeg;)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by techno:logy
ik ga niet, want mn c.redits vinden IC en I LOVE TECHNO wel genoeg;)


HAHA, jij doet je naam eer aan zeg :D

Smirnoff
als ik een week van tevoren nog een kaartje kan krijgen ben ik er ook
ik weet dan namelijk pas of ik kan :(:(:toothless
!_PeTrUs_!
Nog anderhalve week!

Wie gaat er nou echt?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement