return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dutch Dimension - Nov 23rd 2002
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Naam: Dutch Dimension
Organisator: Extrema
Datum: Zaterdag 23 november 2002
Tijd: 22:00
Duur: 9 uur
Lokatie: Heineken Music Hall Amsterdam
Kosten deur: € 34.00 (74.93 gulden)
Kosten voorverkoop: € 39.00 (85.94 gulden)
Max bezoekers: 6000

LINE-UP:
  • Eric de Man
  • Jean
  • Junkie XL
  • Laidback Luke
  • Marcella
  • Marco V
  • Remy



Dit feest zit nog wel in de planning. FF kijke wie ik allemaal mee kan krijgen. Tis toch een keertje iets anders!
SnuggLe
Ben er wederom niet bij...omdat ik in China zit.
Ben er voor Innercity en Qontact wel weer, hopen dat ik dan via Partyflock kan.

Greetz,
SnuggLe
raoel
Nee, ik ga hier niet heen, is niet mijn soort line-up.

Maar ikreageer hierom:

Kosten deur: € 34.00 (74.93 gulden)
Kosten voorverkoop: € 39.00 (85.94 gulden)
:p

Deur en voorverkoop moeten denk ik andersom :toothless
eieregooie
Ik ben van de partij! Samen met Access, Spinnin Jack en waarschijnlijk ook Mr Zimz en eventueel nog meer gekken die mee gaan...

Zoals ik in de andere thread ook al zei... dit lijkt me een swingend feestje :D
Access
Je had beter kenne zegge dat de Delft-crew erheen gaat ... snappe ze toch wel :p :p :p
NetX
Is that the same event like 02-02-02 ? Too bad Tiesto ain´t spinning... that event in the Heineken Hall was really great, I enjoyed it a lot.

Oh well... think this time would be too expensive - your hotels in Amsterdam are just charging outrageous prices and all that hassle with getting tickets again... but hmm... if Tiesto would be spinning :)

Cheers and have fun at DD

Net
DanceTrend
Om nou 40 euro voor deze line up uit te geven :conf: :conf:
T.H.C.
Ik ga ook wel, is idd wel weer eens wat anders...

quote:
Originally posted by NetX
Is that the same event like 02-02-02 ? Too bad Tiesto ain´t spinning... that event in the Heineken Hall was really great, I enjoyed it a lot.

Oh well... think this time would be too expensive - your hotels in Amsterdam are just charging outrageous prices and all that hassle with getting tickets again... but hmm... if Tiesto would be spinning :)

Cheers and have fun at DD

Net

Yes that's the one, but i'm not sure if this party is worth travelling for, we'll see
eieregooie
quote:
Originally posted by Access
Je had beter kenne zegge dat de Delft-crew erheen gaat ... snappe ze toch wel :p :p :p


Voor de zekerheid he :)
Donna
Voor deze line-up ga ik zeker geen wilde acties ondernemen nee,t zit ook nog s vlak voor de feestdagen.
Als t een wereld line-up was geweest offuh, "Armin's Revenge" en dan 12 uur solo ofzoiets geks isset nog wat aparts.
Dus neej k ga hier nie heen,vorige DD is niet echt te overtreffen en komt zelfs totaal niet in de buurt van deze line-up

eieregooie
Ja, nou heb ik vernomen dat er op deze dag ook Awakenings is... en da's toch ook wel interessant...
Martillo
De Ernummers zijn er wel weer bij heur :crazy:

Ik wil Marco V wel eens in de Black Box horen draaien, heb 'm ooit tijdens Qlimax horen draaien in de kleine zaal..., was wel top toen!

Mauro Picotto en Gary D draaiden toen nog in de grote zaal.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement