|
משפטי פתיחה עם בחורות (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
איזה רעה... ייווווווו.....
:whip: :whip: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
שקראתי את הט'רד הזה נזכרתי במשהו שחבר שלי סיפר לי....
הוא ראה מישהו מתחיל עם מישהי במסיבה והיא לא אמרה לו שהיא לא מעוניינת בצורה נורמאלית היא אמרה לו "זוז מפה מכוער אתה מסתיר לי את כל האנשים"... |
:haha: :crazy: :haha: :crazy: :haha: |
|
|
| eXeTik |
חחחחחחחחחח, קרעת אותי מורן... אני חייב לנסות את שניהם! :D
אבל יש פה אפשרות שהן יקחו אותך ברצינות, יענו שאתה מתחיל איתה ברצינות עם מים או שחבר שלך באמת אמר לך משהו בסגנון, ואז אתה יוצא קמצן בטריק עם המים ודביל בטריק של הדיסקוטק. |
|
|
| Ariels |
אני שונא טיפשות זה מעצבן
ישלנו פקידה בבסיס שכל הזמן נמרחת עלי ועומד לי כמו מרגמה 60
אבל היא כזו טיפשה שזה מוציא אותי מדעתי
והיום תפסתי טרמפ עם שוטר תנועה ברכב אזרחי מאריאל לצומת ירקון
קיצור עוברת לידנו פג'ו באיזה 2000 קמ"ש ותבינו שהנהג הוא שוטר תנועה ואנחנו כל הדרך מדברים על ענישה וקנסות וכאלה
קיצר יש את הפז'ו הזו עוברת לידנו ב200 קמש ויוצאת בחורה משהו קטלני מהחלון מסתלכלת 2 שניות ושולחת נשיקה מה עצבנית
קיצר אני עושה לשוטר לידי: אחי היא אומרת לך שלום אז עושה לי
"הן לא אומרות לי שלום, הן אומרות לי, אבל השוטר נסעתי רק 100"
קיצור אני קולט שהיא יענו נישקה אותי ושהרכב מתרחק אני עושה לשוטר
"תרדוף אחריה !!!!! תן גז""
הוא עושה לי
"אני שוטר"
(בן זונה מנייאק)
קיצור הפז'ו באה נוסעת פתאום אתה קולט שהרכב עובר ליד משאית והבחורה הטיפשה הזאת באמא שלי אני בן זונה אם עוד שניה לא היה יורד לה הראש
שונא טיפשות |
|
|
| Hell_Copter |
מורן זו הזאת מרמת אביב שאמרת לי?!
חפיף אחי יהיה בסדר
וכן סתומות זה לא עם כל כך טוב...
יש לי אחת בכיתה נראית סוף... ושאני אומר סוף אין לכם מושג מה זה...
תשאלו את תומר ואת צח...
קיצר היא סתומה כל כך שאני מניאק אם מישהו יצליח להחזיק איתה 5 דקות שיחה על משהו לא שטחי
אחרי המגן באזרחות היא באה אליי כזה ושואלת אותי מה עשיתי בשאלה אחת... קיצר עניתי לה והיא הבינה שהיא ענתה כמוני אז התחילה באמצע בית ספר מול כולם לצעוק וקפצה עליי חיבקה אותי נישקה אותי... מה לא
והכל בגלל סעיף מסכן :D |
|
|
| nesher |
מה אתם משחקים לי אותה כולכם
בנות קובעים לפי הכוס לא לפי השכל
:D :D :D :D :D :haha: :haha: :haha: :D :D :D :D :D
(אל תעלבי אלונה, זה היה בצחוק) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by nesher
בנות קובעים לפי הכוס לא לפי השכל
|
חחחחחחח
ראסמי |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by nesher
מה אתם משחקים לי אותה כולכם
בנות קובעים לפי הכוס לא לפי השכל
:D :D :D :D :D :haha: :haha: :haha: :D :D :D :D :D
(אל תעלבי אלונה, זה היה בצחוק) |
כןןן.... בטח ובגלל זה אתם נפרדים איתן אחרי שאתם מבינים שהן טיפשות.... |
|
|
| NaOren |
למה?
ראסמי שלא מפריע לי שחברה שלי תיהיה טיפשה... כאילו וואלה אם היא חכמה אז יותר טוב, אבל זה לא משהו שמפריע לי |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by NaOren
למה?
ראסמי שלא מפריע לי שחברה שלי תיהיה טיפשה... כאילו וואלה אם היא חכמה אז יותר טוב, אבל זה לא משהו שמפריע לי |
?!!!? על מה תדברו בסיגריה של אחרי |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Ariels
?!!!? על מה תדברו בסיגריה של אחרי |
זה תסמוך עלי
:-) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by NaOren
למה?
ראסמי שלא מפריע לי שחברה שלי תיהיה טיפשה... כאילו וואלה אם היא חכמה אז יותר טוב, אבל זה לא משהו שמפריע לי |
וכאילו מה תעשה איתה כל זמן שאתה לא שוכב איתה?? על מה תדברו?!?
לא מדברת על טיפשות אלא כאלה חסרות שכל לחלוטין...
:haha: :haha: :crazy: :crazy: :D |
|
|
|
|