|
משפטי פתיחה עם בחורות (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Tarantula
וכאילו מה תעשה איתה כל זמן שאתה לא שוכב איתה?? על מה תדברו?!?
לא מדברת על טיפשות אלא כאלה חסרות שכל לחלוטין...
:haha: :haha: :crazy: :crazy: :D |
מה הקשר?
בואנה רק סקס בראש שלכם!!!
אי אפשר לראות איתה סרט?
שש-בש
בין לבין אפשר לחגוג..... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by NaOren
מה הקשר?
בואנה רק סקס בראש שלכם!!!
אי אפשר לראות איתה סרט?
שש-בש
בין לבין אפשר לחגוג..... |
שש- בש חסרות שכל לא יודעות לשחק...
:D :D :crazy: :haha: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Tarantula
שש- בש חסרות שכל לא יודעות לשחק...
:D :D :crazy: :haha: | חחחחחחחחחחחח ראסמי....
אז כייף לנצח אותן ואז הן "מענישות אותך"
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by NaOren
חחחחחחחחחחחח ראסמי....
אז כייף לנצח אותן ואז הן "מענישות אותך"
:whip: :whip: :whip: |
חחחחחחחחחח
נוו.. אז רואה אז אין מה לעשות איתן
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| eXeTik |
חחחחחחחחחחחחחחח!
הרגתם אותי עם השטויות שלכם... אבל בתכל'ס
תלויי למה אתה רוצה חברה
אם לסטוץ או סתם לדפוק איתה פוזות אז מתאים טיפשה
אם לקשר רציני וכל זה אין מצב |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחחחחחחח
נוו.. אז רואה אז אין מה לעשות איתן
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
מאיפה את יודעת מה העונש? שאת אומרת שאין מה לעשות איתן? |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחחחחחחח!
הרגתם אותי עם השטויות שלכם... אבל בתכל'ס
תלויי למה אתה רוצה חברה
אם לסטוץ או סתם לדפוק איתה פוזות אז מתאים טיפשה
אם לקשר רציני וכל זה אין מצב |
צודק לחלוטין |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחח, קרעת אותי מורן... אני חייב לנסות את שניהם! :D
אבל יש פה אפשרות שהן יקחו אותך ברצינות, יענו שאתה מתחיל איתה ברצינות עם מים או שחבר שלך באמת אמר לך משהו בסגנון, ואז אתה יוצא קמצן בטריק עם המים ודביל בטריק של הדיסקוטק. |
אחי מי שמספיק טיפשה כדי לקחת אותך ברצינות אז היא באמת נעל
ולא שווה לפתוח איתה בשיחה - למרות שלפתוח משהוא אחר אולי אפשר איתה
:D
ורועי - זאת לא זאתי מרמת אביב ג' - עם ההיא זה נגמר לפני
חודשיים כבר ...
מאז הייתה אחת ל-3 ימים (שברתי שיא !) מכוכב יאיר
ואז הכרתי את דנה שבוע אחרי ...
אני קופץ אלייה עוד מעט לגמור את זה יפה ומה זה
אין לי כוח
:( |
|
|
| Shibby |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי מי שמספיק טיפשה כדי לקחת אותך ברצינות אז היא באמת נעל
ולא שווה לפתוח איתה בשיחה - למרות שלפתוח משהוא אחר אולי אפשר איתה
:D
ורועי - זאת לא זאתי מרמת אביב ג' - עם ההיא זה נגמר לפני
חודשיים כבר ...
מאז הייתה אחת ל-3 ימים (שברתי שיא !) מכוכב יאיר
ואז הכרתי את דנה שבוע אחרי ...
אני קופץ אלייה עוד מעט לגמור את זה יפה ומה זה
אין לי כוח
:( |
אם אין לך כוח אליה...
אז בשביל מה אתה מחפש עוד כאלה
תחפש אחת רצינית וזהו...;) ;) ;) :cool: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי מי שמספיק טיפשה כדי לקחת אותך ברצינות אז היא באמת נעל
ולא שווה לפתוח איתה בשיחה - למרות שלפתוח משהוא אחר אולי אפשר איתה
:D
|
חחחחחחח, גם נכון... אבל הזה עם הדיסקוטק באמת נשמע קצת פלצני
זה יענו חבר שלך דוחף אותך להתחיל איתה ואתה בא ואומר לה את זה בפנים
אם היא לא לוקחת את זה בצחוק יענו... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Shibby
אם אין לך כוח אליה...
אז בשביל מה אתה מחפש עוד כאלה
תחפש אחת רצינית וזהו...;) ;) ;) :cool: |
מי אמר שאני לא ???
ברור שזה מה שאני מחפש ...
ו
EXETIC
יש בזה משהוא - אבל עדיין אם הם שיכורות
הם לא חושבות יותר מדי
:) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יש בזה משהוא - אבל עדיין אם הם שיכורות
הם לא חושבות יותר מדי
:) |
חחחחחח....... למה מישהו חושב כשהוא שיכור?!
:D :D |
|
|
|
|