return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
משפטי פתיחה עם בחורות (pg. 5)
View this Thread in Original format
NaOren
quote:
Originally posted by Tarantula


וכאילו מה תעשה איתה כל זמן שאתה לא שוכב איתה?? על מה תדברו?!?
לא מדברת על טיפשות אלא כאלה חסרות שכל לחלוטין...
:haha: :haha: :crazy: :crazy: :D

מה הקשר?
בואנה רק סקס בראש שלכם!!!

אי אפשר לראות איתה סרט?
שש-בש
בין לבין אפשר לחגוג.....
Tarantula
quote:
Originally posted by NaOren

מה הקשר?
בואנה רק סקס בראש שלכם!!!

אי אפשר לראות איתה סרט?
שש-בש
בין לבין אפשר לחגוג.....


שש- בש חסרות שכל לא יודעות לשחק...
:D :D :crazy: :haha:
NaOren
quote:
Originally posted by Tarantula


שש- בש חסרות שכל לא יודעות לשחק...
:D :D :crazy: :haha:
חחחחחחחחחחחח ראסמי....
אז כייף לנצח אותן ואז הן "מענישות אותך"



:whip: :whip: :whip:
Tarantula
quote:
Originally posted by NaOren
חחחחחחחחחחחח ראסמי....
אז כייף לנצח אותן ואז הן "מענישות אותך"



:whip: :whip: :whip:


חחחחחחחחחח

נוו.. אז רואה אז אין מה לעשות איתן
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
eXeTik
חחחחחחחחחחחחחחח!
הרגתם אותי עם השטויות שלכם... אבל בתכל'ס
תלויי למה אתה רוצה חברה
אם לסטוץ או סתם לדפוק איתה פוזות אז מתאים טיפשה
אם לקשר רציני וכל זה אין מצב
NaOren
quote:
Originally posted by Tarantula


חחחחחחחחחח

נוו.. אז רואה אז אין מה לעשות איתן
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:



מאיפה את יודעת מה העונש? שאת אומרת שאין מה לעשות איתן?
nimrod levi
quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחחחחחחח!
הרגתם אותי עם השטויות שלכם... אבל בתכל'ס
תלויי למה אתה רוצה חברה
אם לסטוץ או סתם לדפוק איתה פוזות אז מתאים טיפשה
אם לקשר רציני וכל זה אין מצב


צודק לחלוטין
luckystrike
quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחח, קרעת אותי מורן... אני חייב לנסות את שניהם! :D
אבל יש פה אפשרות שהן יקחו אותך ברצינות, יענו שאתה מתחיל איתה ברצינות עם מים או שחבר שלך באמת אמר לך משהו בסגנון, ואז אתה יוצא קמצן בטריק עם המים ודביל בטריק של הדיסקוטק.


אחי מי שמספיק טיפשה כדי לקחת אותך ברצינות אז היא באמת נעל
ולא שווה לפתוח איתה בשיחה - למרות שלפתוח משהוא אחר אולי אפשר איתה
:D

ורועי - זאת לא זאתי מרמת אביב ג' - עם ההיא זה נגמר לפני
חודשיים כבר ...
מאז הייתה אחת ל-3 ימים (שברתי שיא !) מכוכב יאיר

ואז הכרתי את דנה שבוע אחרי ...
אני קופץ אלייה עוד מעט לגמור את זה יפה ומה זה
אין לי כוח
:(
Shibby
quote:
Originally posted by luckystrike


אחי מי שמספיק טיפשה כדי לקחת אותך ברצינות אז היא באמת נעל
ולא שווה לפתוח איתה בשיחה - למרות שלפתוח משהוא אחר אולי אפשר איתה
:D

ורועי - זאת לא זאתי מרמת אביב ג' - עם ההיא זה נגמר לפני
חודשיים כבר ...
מאז הייתה אחת ל-3 ימים (שברתי שיא !) מכוכב יאיר

ואז הכרתי את דנה שבוע אחרי ...
אני קופץ אלייה עוד מעט לגמור את זה יפה ומה זה
אין לי כוח
:(


אם אין לך כוח אליה...

אז בשביל מה אתה מחפש עוד כאלה
תחפש אחת רצינית וזהו...;) ;) ;) :cool:
eXeTik
quote:
Originally posted by luckystrike


אחי מי שמספיק טיפשה כדי לקחת אותך ברצינות אז היא באמת נעל
ולא שווה לפתוח איתה בשיחה - למרות שלפתוח משהוא אחר אולי אפשר איתה
:D


חחחחחחח, גם נכון... אבל הזה עם הדיסקוטק באמת נשמע קצת פלצני
זה יענו חבר שלך דוחף אותך להתחיל איתה ואתה בא ואומר לה את זה בפנים
אם היא לא לוקחת את זה בצחוק יענו...

luckystrike
quote:
Originally posted by Shibby


אם אין לך כוח אליה...

אז בשביל מה אתה מחפש עוד כאלה
תחפש אחת רצינית וזהו...;) ;) ;) :cool:



מי אמר שאני לא ???
ברור שזה מה שאני מחפש ...

ו
EXETIC
יש בזה משהוא - אבל עדיין אם הם שיכורות
הם לא חושבות יותר מדי
:)
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike


יש בזה משהוא - אבל עדיין אם הם שיכורות
הם לא חושבות יותר מדי
:)


חחחחחח....... למה מישהו חושב כשהוא שיכור?!
:D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement