|
Een Nederlandse naam nemen als dj?
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Engelse dj meet Nederlandse naam aan
Darren Tate timmert al een tijdje aan de weg als dj maar tot nu wilde het allemaal maar niet vlotten met z’n carrière. Onder invloed van de wereldwijde reputatie van Nederlandse dj’s als Sander Kleinenberg, Armin van Buuren en Ferry Corsten besloot Tate tot een naamsverandering. Hij gaat nu als Jurgen Vries door het leven en scoort onder die naam met de single ‘The Theme’ die deze week op 15 binnenkwam in Groot-Brittannie.
De Engelsman kreeg de naam via zijn manager die hem een namenlijstje van medewerkers van Sony-Nederland liet zien. Daaruit stelde hij Jurgen Vries samen. Jurgen is er van overtuigd dat ‘een Nederlands klinkende naam garantie geeft voor succes’. Zijn single komt op 8 oktober in Nederland uit.
bron: partyscene.nl |
wat vinden jullie nou hiervan? Best raar dat iemand dat doet... Normaal gesproken is het juist dat een niet Engels/Amerikaanse artiest een Engelse naam neemt, nu is het juist andersom! |
|
|
| mr.marcello |
HOLLAND!! :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Teknikol |
DrOoG! haha, hak niet verwacht! lachuh man, hij had misschien beter om het nog Nederlandser te laten klinken Jurgen DE vries kunnen doen. Maar da vinnik dan weer een stuk minder kewl eigenlijk
:) |
|
|
| Cosmic Guy |
| Beter zo als andersom |
|
|
| Chicane |
van dat nummer van Darren Tate (Let The Light Shine In) en zijn remix van Orion 2 veel beter dan dat waardeloze The Theme...
Gentlemen, start your flame engines |
|
|
| DJ Bazz |
| whehehe wel tof dat hij een Nederlandse naam gebruikt, misschien dat ik m'n eigen naam ook maar als artiestennaam moet gaan gebruiken:d |
|
|
| Djeebie |
| Wie zit er eigenlijk achter Jas van Houten dan? Leuke voornaam trouwens... Jas :D |
|
|
| hamburgerboefje |
| Wierd om op zo'n manier ineens van naam te veranderen, eigenlijk vind ik Darren Tate een stuk beter en origineler klinken dan Jurgen Vries. Ik vind het trouwens een stuk vetter als een dj naam ook nog ergens op slaat...ach ja waar heb ik het eigenlijk over..... |
|
|
| Eye-Riz |
DJ Hamburgerboefje....
:D |
|
|
| eieregooie |
Dat Jurgen Vries Darren Tate is dat wist ik, maar waarom dat wist ik nog niet :D lol
| quote: | Originally posted by Chicane
van dat nummer van Darren Tate (Let The Light Shine In) en zijn remix van Orion 2 veel beter dan dat waardeloze The Theme...
|
Is Darren Tate niet ook Orion Too? Hij is wel Orion.
Grtz! |
|
|
| Flippe |
Ik vind het wel grappig dat hij dat doet,
normaal is het idd andersom, een nederlandse producer neemt een engelse naam aan.
Jurgen Vries klinkt wel nederlands, maar als hij er nou DE tussen zet is het helemaal nederlands :) |
|
|
| Ding Chavez |
Dit was zelfs bij Sbs 6 Hart van Nederland Shownieuws!!! Gefeliciteerd Darren, nu heb je het echt gemaakt hier in NL :D :D :D
GreetZ, DC |
|
|
|
|