return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Welke muziekstijl vind je absoluut ruk?
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Onder het mom van: ik post nog maar eens een poll heb ik deze bed8. Ik heb verschillende categorien en ik zal ze hieronder 1 voor 1 even toelichten:

Arembie (R&B): Deze muzieksoort kenmerkt zich door een groot 'neger'-gehalte, zowel d.m.v. zangers als in clips. Er wordt veel gescholden en men heeft ook geen problemen met gouden kettingen.

Rock: hieronder versta ik alle muziek waar elektriesche gitaren in voorkomen, dus van pak 'm beet Bon Jovi tot Metallica.

Ski-hut: 'Echte Nederlandse feestmuziek'. Ahum.

Klassiek: Beethoven en consorten.

Rap: Van Eminemem tot Brainpower.

Nederlandstalig: Onze eigen Corry's, Anita's, Fransen en Jantjes dus.

Country: Ilse de Lange enzo

Hardstyle: geen uitleg nodig

Anders

Kheb denk ik nu wel zo''n beetje alle muziek soorten gehad (behalve trance enzo, maar die laat ik buiten beschouwing, lmd.)

Stemmen maar!

(Btw, ik stem op Apres Ski, ik kan dat gewoon niet aanhoren!)
Jappio
Rukken & Beffen!


Dat zuigT!
Chicane
100% Hardstyle... het is niet eens een stijl, het is gewoon 7 minuut achterlijke melodie met kwakende eendjes en 50 seconden bass... dat valt me echt op bij hardstyle, je hebt 3/4 break en de rest is bass... heel even 30 seconden dik stampen en dan weer dat knake melodietje....


GRUWELIJK...
Dr. Kuipers
Apres Ski is dus echt wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg BOUT he...
basvh
rap dat vind ik dus helemaal niet, argghhhhhhhhhhhhhhhhhhh rnb ook niet maar rap vind ik erger
Teknikol
Kheb overig Ingevuld...

Skihut, jazz, country it all suxx!
TimeportE
dit moet eff van mijn hart daarna kan ik lekker gaan pitten:

jongens, respecteer eens andere soorten muziek welke dan ook.. in elke muzieksoort is er ook voor degene die het niet leuk vinden iets vets te vinden.. ik zou het ook niet leuk vinden als mensen trance zouden afbaggeren alleen maar omdat "je hoort alleen maar een beat en de hele tijd hetzelfde"..
beetje respect voor alle muzieksoorten is op zijn plaats vin ik dan..
Optimus
quote:
Originally posted by TimeportE
dit moet eff van mijn hart daarna kan ik lekker gaan pitten:

jongens, respecteer eens andere soorten muziek welke dan ook.. in elke muzieksoort is er ook voor degene die het niet leuk vinden iets vets te vinden.. ik zou het ook niet leuk vinden als mensen trance zouden afbaggeren alleen maar omdat "je hoort alleen maar een beat en de hele tijd hetzelfde"..
beetje respect voor alle muzieksoorten is op zijn plaats vin ik dan..



goed gezegd:)
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by TimeportE
dit moet eff van mijn hart daarna kan ik lekker gaan pitten:

jongens, respecteer eens andere soorten muziek welke dan ook.. in elke muzieksoort is er ook voor degene die het niet leuk vinden iets vets te vinden.. ik zou het ook niet leuk vinden als mensen trance zouden afbaggeren alleen maar omdat "je hoort alleen maar een beat en de hele tijd hetzelfde"..
beetje respect voor alle muzieksoorten is op zijn plaats vin ik dan..


Het gaat hier om je PERSOONLIJKE mening/smaak. Respect is weer wat anders, daar hebben we het al vaak genoeg over gehad d8 ik zo...
@ddicted
Ski-hut "muziek" vind ik absolute ruk

hamburgerboefje
Yep hierzo ook, Apres Ski vind ik nou echt bagger met een grote B. Voor de rest kan ik eigenlijk weinig muzieksoorten opnoemen die ik echt waardeloos vind...ja speedcore misschien das gewoon echt niet meer normaal
Teknikol
quote:
Originally posted by Cosmic Guy


Het gaat hier om je PERSOONLIJKE mening/smaak. Respect is weer wat anders, daar hebben we het al vaak genoeg over gehad d8 ik zo...


goed gezegd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement