return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
3-0-0-0
View this Thread in Original format
DjChook
הגיע הזמן
(באיחור של שני פוסטים)
t0xIc
חחחח
מזל"ט איש
Hell_Copter
מזל טוב בנאדם!!!
אם לא הייתי מדבר איתך היום לא היית בודק ולא יודע :D
אתה צריך להודות לי :disbelief
Scorchio
רועי כבר עוד מאה ב 5000
MoSH_MaN
טוב רועי זה סיפור מוזר..

מזל טוב צו'ק?

....
NaOren
mazal tov geverrrrrr!!!
NyKoN
מזל טוב אחי..
3000 חחחח
אני בקושי ב500 אני חושב
או שעדיין ב400
DjChook
ראסמי רועי

אל דאג אצלך 100 זה עוד יעני יומיים שלוש אתה פותח טרד
:)
Tarantula
חחחחחח......
מזל טוב!!!!

אני עוד מעט מגיעה ל200 שלי.... חחחחח...
עלוב ביותר...
:D :D :D :D :D :haha: :haha:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחח......
מזל טוב!!!!

אני עוד מעט מגיעה ל200 שלי.... חחחחח...
עלוב ביותר...
:D :D :D :D :D :haha: :haha:


אשכרה כמו שג'ולי אומרת כל הזמן :D

Narcotic Mind
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחח......
מזל טוב!!!!

אני עוד מעט מגיעה ל200 שלי.... חחחחח...
עלוב ביותר...
:D :D :D :D :D :haha: :haha:


בקצב שאת כותבת את עוברת אותי תוך חודש
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אשכרה כמו שג'ולי אומרת כל הזמן :D


מה ג'ולי??!!?
דדייי עם ההשוואות האלה!!! אני אלונה ואין בן אדם דומה לי:D:D :haha:
אני אמרתי, לא ג'ולי, אז ששששששששששששששש......
:crazy: :crazy: :haha: :haha: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement