|
3-0-0-0
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
הגיע הזמן
(באיחור של שני פוסטים) |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב בנאדם!!!
אם לא הייתי מדבר איתך היום לא היית בודק ולא יודע :D
אתה צריך להודות לי :disbelief |
|
|
| Scorchio |
| רועי כבר עוד מאה ב 5000 |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב רועי זה סיפור מוזר..
מזל טוב צו'ק?
.... |
|
|
| NaOren |
| mazal tov geverrrrrr!!! |
|
|
| NyKoN |
מזל טוב אחי..
3000 חחחח
אני בקושי ב500 אני חושב
או שעדיין ב400 |
|
|
| DjChook |
ראסמי רועי
אל דאג אצלך 100 זה עוד יעני יומיים שלוש אתה פותח טרד
:) |
|
|
| Tarantula |
חחחחחח......
מזל טוב!!!!
אני עוד מעט מגיעה ל200 שלי.... חחחחח...
עלוב ביותר...
:D :D :D :D :D :haha: :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחחח......
מזל טוב!!!!
אני עוד מעט מגיעה ל200 שלי.... חחחחח...
עלוב ביותר...
:D :D :D :D :D :haha: :haha: |
אשכרה כמו שג'ולי אומרת כל הזמן :D |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחחח......
מזל טוב!!!!
אני עוד מעט מגיעה ל200 שלי.... חחחחח...
עלוב ביותר...
:D :D :D :D :D :haha: :haha: |
בקצב שאת כותבת את עוברת אותי תוך חודש |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אשכרה כמו שג'ולי אומרת כל הזמן :D |
מה ג'ולי??!!?
דדייי עם ההשוואות האלה!!! אני אלונה ואין בן אדם דומה לי:D:D :haha:
אני אמרתי, לא ג'ולי, אז ששששששששששששששש......
:crazy: :crazy: :haha: :haha: :stongue: |
|
|
|
|