return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Trance Energy 2002 @ 21 Sept.
View this Thread in Original format
lotadeus
Hello

Are there everywhere livestreams from the Trance Energy @ 21. Sept.? or radio plays..?

greetz Lotadeus
basvh
i think it will be broadcoasted on id-t radio or radio 538
Dr. Kuipers
I think Trance Energy @ Radio 538 and Qlimax @ ID-T Radio (let's hope :p)
kreischer2000
dat zou wel vet zijn! dan wordt zondag 22 sep een drukke download dag:D
SnuggLe
Offtopic:
Ik kreeg net een mail van mijn werk, waarin stond dat de verkopen voor ID&T's Trance Energy zwaar tegenvielen, en ze daarom gingen schrappen in de crew, dwz; er minder mensen hoeven te werken. Gelukkig kan ik nog wel 4 dagen werken, maar het betekent dus dat TE kut verkoopt. Goh he... wat wil je.
Optimus
ja logisch

-ver weg van de Randstad
-kutlokatie
-andere massafeesten tegelijkertijd (Qlimax, High Energy, Evolution)


dan snap ik ook wel dat t wat minder verkoopt:)
ampburner
quote:
Originally posted by Optimus
ja logisch

-ver weg van de Randstad
-kutlokatie
-andere massafeesten tegelijkertijd (Qlimax, High Energy, Evolution)


dan snap ik ook wel dat t wat minder verkoopt:)


je vergeet:

-afgezaagde lineup
-gielen
eieregooie
Kortom: Achterhaald concept... maar dat is iets dat wij toch al wisten...
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by ampburner


je vergeet:

-afgezaagde lineup
-gielen


en je vergeet:

offtopic: de Golden Tulip Rally!!!!!!
fimoklei
hmm vreemd, toen ik men 3 kaartjes online bestelde bij free record ging er iets mis. ik moest het over nieuw doen en toen waren er opeens geen meer en kreeg ik bericht dat er in de loop van de week nog enkele kwamen.die ik gelukkig nu binnen heb

het is men eerste feest aangezien ik net 18 ben geworden en ik moet helemaal uit eindhoven komen :D dus voor mij zal het zowiezo wel vet worden aangezien ik het nog enrgens mee kan vergelijken.

greetz

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by fimoklei
hmm vreemd, toen ik men 3 kaartjes online bestelde bij free record ging er iets mis. ik moest het over nieuw doen en toen waren er opeens geen meer en kreeg ik bericht dat er in de loop van de week nog enkele kwamen.die ik gelukkig nu binnen heb

het is men eerste feest aangezien ik net 18 ben geworden en ik moet helemaal uit eindhoven komen :D dus voor mij zal het zowiezo wel vet worden aangezien ik het nog enrgens mee kan vergelijken.

greetz


HAHA, dan zuigt t nog. Ga dan naar High Energy ofzo, das pure Trance op z'n best!
fimoklei
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


HAHA, dan zuigt t nog. Ga dan naar High Energy ofzo, das pure Trance op z'n best!


is dit dan geen pure trance? hmm dacht het wel.ik snap niet waarom iedereen altijd zo ligt te zeiken over de verschillende djs die er komen en geluidsysteem dat slecht is(dat overigens nu verbetert is, zie id-t forum), met blank and jones gielen en dumonde is totaal nix mis mee ze draaien gewoon goeie platen en daar draait het toch uiteindleijk om, en als je dan van wat harder houd dan ga je naar Qlimax klaar.(iedereen zo zen stijl).ik weeet zeker dat ik op deze djs al goed uit men dak kan gaan en een perfecte nacht heb.maar das mijn mening

greetz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement