|
Trance Energy 2002 @ 21 Sept. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by fimoklei
ik weeet zeker dat ik op deze djs al goed uit men dak kan gaan en een perfecte nacht heb.maar das mijn mening
greetz |
ja maar ik denk als je naar High Energy gaat, zoals onze MOD al zegt misschien wel nog meer uit je dak zult gaan. maar je zal ruimte genoeg hebben om te dansen als de kaartverkoop echt zo slecht gaat. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| PLZ stay ontopic and help out our freund from Swiss (IN ENGLISH PLZ!!!) |
|
|
| lotadeus |
thx !_PeTrUs_!
but a little bit from your holländisch do i understand beacuse swiss german is nearly the same :)!
greetz Lotadeus
pe: radio 538 sounds good....! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by fimoklei
ik weeet zeker dat ik op deze djs al goed uit men dak kan gaan en een perfecte nacht heb.maar das mijn mening
greetz |
TOPinstelling :)
ik word zolangzamerhand een beetje ziek van hoe iedereen hiero TE loopt af te zeiken.. toen bellie zei dat ie ging ook allemaal commentaar van: is nix, wordt nix BLLLAAAAAAAAAAAT
denk toch es van: ieder feest heb zn eigen kwaliteiten wel, geniet er es van en loop toch es niet zo te zeiken :mad: .... ook zoiets: iedereen zit te blaten over de line up enzo, maar een jaar geleden was het nog van: hmmm, jammer dat blank en jones niet komen, nu zijn ze er... astrid op qontact: zij kan een feest echt beter maken. nu: GEEN WOORD daarover.
ik ga niet, maar das omdat ik die dag andere plannen heb, maar had anders best gewild.
dat het slecht verkoopt verbaasd me nie trouwes: teveel te doen op die dag |
|
|
| Antiphus |
| Ik weet wel zeker dat er vet gedraaid gaat worden!! check alleen de de cd van Trance Energy!! allemaal top nummers mixed bij dj Joop!! |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by Antiphus
Ik weet wel zeker dat er vet gedraaid gaat worden!! check alleen de de cd van Trance Energy!! allemaal top nummers mixed bij dj Joop!! |
Wie weet er meer over DJ Joop? ik zag een stukje op mn Mysteryland DVD. HIj zag er wel uit als een vette DJ :toocool: |
|
|
| Bullet |
| Hmm...does anyone know, how I can receive any Radio-Channel that streams Trance Energy ? I live in Kleve... that's at the border to NL at the Rhein. Please answer me before the show starts ^^ |
|
|
| Smirnoff |
Here you can listen live to radio 538 !
RADIO 538
:D:D:D |
|
|
| Bullet |
| Whoa !!! Thank you very, very much... Nobody could answer me that question before. ;) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Wie weet er meer over DJ Joop? ik zag een stukje op mn Mysteryland DVD. HIj zag er wel uit als een vette DJ :toocool: |
Ik heb Joop op Mysteryland gezien en hij is goed!!! Hij draait lekkere trance/hardtrance!! |
|
|
| Antiphus |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Wie weet er meer over DJ Joop? ik zag een stukje op mn Mysteryland DVD. HIj zag er wel uit als een vette DJ :toocool: |
check www.y-catch.nl |
|
|
| Apoptosis |
Dat gezannik over dat t een kutfeest is... k ben nou naar 5 TE's geweest, waaronder de alleerste in Eindhoven in '99 en de laatste 4. Ben toch maar wel naar deze gegaan omdat k die line-up vetttt vond, vooral Dumonde was echt super :toocool: !!
Deze editie was misschien wel de vetste die k heb meegemaakt! iig veeeeel beter dan de afgelopen TE in Utrecht. Vette lichten, er werd veel gebruik gemaakt van lasers én vuurwerk :eyes: . HEERLYKE muziek, allemaal lekkere trance en 2 'stamp-sets' (Dumonde & Bas + Ram). Verder geen of nauwelyks 'TMF-gedrag' gezien (helemaal geen heee hooo gehoord), sfeer was echt goed! t was misschien nie uitverkocht, maar t was toch behoorlyk druk... en gezellig :D
ltrz :) |
|
|
|
|