|
Trance Energy 2002 @ 21 Sept.
|
View this Thread in Original format
| lotadeus |
Hello
Are there everywhere livestreams from the Trance Energy @ 21. Sept.? or radio plays..?
greetz Lotadeus |
|
|
| basvh |
| i think it will be broadcoasted on id-t radio or radio 538 |
|
|
| Dr. Kuipers |
| I think Trance Energy @ Radio 538 and Qlimax @ ID-T Radio (let's hope :p) |
|
|
| kreischer2000 |
| dat zou wel vet zijn! dan wordt zondag 22 sep een drukke download dag:D |
|
|
| SnuggLe |
Offtopic:
Ik kreeg net een mail van mijn werk, waarin stond dat de verkopen voor ID&T's Trance Energy zwaar tegenvielen, en ze daarom gingen schrappen in de crew, dwz; er minder mensen hoeven te werken. Gelukkig kan ik nog wel 4 dagen werken, maar het betekent dus dat TE kut verkoopt. Goh he... wat wil je. |
|
|
| Optimus |
ja logisch
-ver weg van de Randstad
-kutlokatie
-andere massafeesten tegelijkertijd (Qlimax, High Energy, Evolution)
dan snap ik ook wel dat t wat minder verkoopt:) |
|
|
| ampburner |
| quote: | Originally posted by Optimus
ja logisch
-ver weg van de Randstad
-kutlokatie
-andere massafeesten tegelijkertijd (Qlimax, High Energy, Evolution)
dan snap ik ook wel dat t wat minder verkoopt:) |
je vergeet:
-afgezaagde lineup
-gielen |
|
|
| eieregooie |
| Kortom: Achterhaald concept... maar dat is iets dat wij toch al wisten... |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by ampburner
je vergeet:
-afgezaagde lineup
-gielen |
en je vergeet:
offtopic: de Golden Tulip Rally!!!!!! |
|
|
| fimoklei |
hmm vreemd, toen ik men 3 kaartjes online bestelde bij free record ging er iets mis. ik moest het over nieuw doen en toen waren er opeens geen meer en kreeg ik bericht dat er in de loop van de week nog enkele kwamen.die ik gelukkig nu binnen heb
het is men eerste feest aangezien ik net 18 ben geworden en ik moet helemaal uit eindhoven komen :D dus voor mij zal het zowiezo wel vet worden aangezien ik het nog enrgens mee kan vergelijken.
greetz |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by fimoklei
hmm vreemd, toen ik men 3 kaartjes online bestelde bij free record ging er iets mis. ik moest het over nieuw doen en toen waren er opeens geen meer en kreeg ik bericht dat er in de loop van de week nog enkele kwamen.die ik gelukkig nu binnen heb
het is men eerste feest aangezien ik net 18 ben geworden en ik moet helemaal uit eindhoven komen :D dus voor mij zal het zowiezo wel vet worden aangezien ik het nog enrgens mee kan vergelijken.
greetz |
HAHA, dan zuigt t nog. Ga dan naar High Energy ofzo, das pure Trance op z'n best! |
|
|
| fimoklei |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
HAHA, dan zuigt t nog. Ga dan naar High Energy ofzo, das pure Trance op z'n best! |
is dit dan geen pure trance? hmm dacht het wel.ik snap niet waarom iedereen altijd zo ligt te zeiken over de verschillende djs die er komen en geluidsysteem dat slecht is(dat overigens nu verbetert is, zie id-t forum), met blank and jones gielen en dumonde is totaal nix mis mee ze draaien gewoon goeie platen en daar draait het toch uiteindleijk om, en als je dan van wat harder houd dan ga je naar Qlimax klaar.(iedereen zo zen stijl).ik weeet zeker dat ik op deze djs al goed uit men dak kan gaan en een perfecte nacht heb.maar das mijn mening
greetz |
|
|
|
|