|
Wat vind jij ultra-sexy aan een vrouw
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
zoow, laten we hier een sexy-thread van maken
WAT VIND JIJ SEXY aan een vrouw>>????
--> Als 1e tog de reet, met zon lekkere doorzichtige broek, met daaronder eeen heerlijke String :D, ja dat vink mooi
en jullie:D
GRIETJES!!!:D
hier wordik zo geil van, oe oe oe :D |
|
|
| DjSuez |
volgens mij is die siesta een btje te opgewonden geworden door die zusjes thread...:D
ik vind ogen en haar en de combi daarvan het belangrijkst, en verder kont en benen, verder boeit het niet veel, het moet wel allemaal in proportie zijn..
avril lavigne is een mooi voorbeeld daarvan, echt vet mooie ogen en heel mooi haar...:eyes: :eyes: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by DjSuez
volgens mij is die siesta een btje te opgewonden geworden door die zusjes thread...:D
ik vind ogen en haar en de combi daarvan het belangrijkst, en verder kont en benen, verder boeit het niet veel, het moet wel allemaal in proportie zijn..
avril lavigne is een mooi voorbeeld daarvan, echt vet mooie ogen en heel mooi haar...:eyes: :eyes: |
LOL..... kben nie voor niks een *puber* :D
Avril Lavigne? das toch die ene van dragonballz:cool:
nee die kennik wel, van teevee dan, dat je naar tv kijkt voor twaalve :D
btw, laat je eens nakijke dan, kvinder fat gorkje :D
GROETJES :) |
|
|
| mastah jc |
| pfff ik weet het niet.. heel veel gewoon wel lekker door een lekkere reet en een mooi buikje maarja toch blijft het wel pure aantrekkingskracht dat sommigee chicks op mij hebben... en sommige stoot ik juist weer af... ik ben 1 grote magneet :p |
|
|
| DjSuez |
| ehh, ja, daar ziet ze dr weer wat minder uit, maar in die clip en op de MTV VMA is ze echt supermooi... |
|
|
| TimeportE |
ik vin stringje ook wel lekker moet ik zeggen.
dis een mooi verhaaltje! :D ik was met bas en kolkie en kuipers flink aan het stampen op qlubtempo en we zien op eens zon dame langs lopen en die zag der wel geod uit en maar ze stopt op eens bij zon andere dame die daar aan het dansen was, ze kijkt naar der kont, trekt haar string helemaal omhoog uit der broek en loopt weer verder.. :D:D
:D |
|
|
| DanceTrend |
| Das EASY, een STRING :cool: :cool: :cool: |
|
|
| Dr. Kuipers |
Hey die foto wou ik ook al gaan posten TimeportE :D
En dit is ook wel ultra-geil :p

Had graag op dat feest rondgestampt :D
En string rulez bigtime! :p |
|
|
| ScuL |
Da's Poekie (Willy)..
OMG zij begint echt een serieuze reputatie op te bouwen, nu zelfs buiten PF! :D
Op PF vind ik echt bijna iedereen haar de mooiste ik vind het wel meevallen.
Ik hou niet zo van vrouwen die erg getint zijn, te veel vlees tonen en tattoo's hebben.
(Door dat laatste valt zeker 75% van de meiden op PF af) :D
Wat ik ultra-sexy vind?
Hm ik denk benen. (Rokjes :D) |
|
|
| M_Peror |
Waar ik helemaal voor ga in een vrouw?
Mooie ogen! In een leuk koppie als 't ff kan...
De rest maakt me dan niet zo veel meer uit, een goed figuur (en met goed bedoel ik niet per se super slank, maar gewoon de juiste verhoudingen) is meegenomen, maar whatever, dan ben ik toch allang gesmolten... |
|
|
| eieregooie |
Om ut maar ff heel charmant te zeggen...
SMOELWERK! :D En de grootste rol daarin is weg gelegd voor de uitstraling :) Heel belangrijk! En verders moet alles een beetje binnen proporties zijn... |
|
|
| Jappio |
Strak buikje, ze moet uitstraling hebben, nie al te grote tieten, en als ze dan toch groot zijn moeten ze in ieder geval niet hangen, verhoudingen moeten kloppen (kwa lengte van benen en romp) gezicht moet mooi zijn, haarkleur blond of donkerblond, ogen blauw / groen ehmm oja kont moet ook mooi zijn! (das misschien nog wel de belangrijkste :) ) Nou dat wassut wel weer geloof ik.
gek hè dat ik nooit langer dan een avond een vriendin heb :rolleyes: :toothless |
|
|
|
|