| nesher |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
אתם יודעים אפשר לעשות ספאם בפורום... חחחח...
המנהלים לא כאן.... תהיה להם הפתעה כשהם יחזרו....
חחחח...
סתם...
:tongue2 |
למה סתם?
חחחחחחחח
:thepirate :happy2: :haha: :crazy: :eyespop: :nervous: :clown: :eek: :mad: :D :cool: :p
דשךגחלעלש,דגךעל
יאללה נפתח עוד טרדים
בלאגן
נאי רוצה לראות פה הרבה כתוב
:D
;) |
|
|