return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Mixje ter download
View this Thread in Original format
eieregooie
Ja, ik dacht bij mezelf laat ik ook eens een mixje beschikbaar stellen voor jullie.



Sunset Series Part 1 - Bax - Crepuscular Rays

01. Solid Sessions - Janeiro (pronti & kalmani vocal mix)
02. Jaimy & Kenny D - Caught Me Running (dj tiesto's summerbreeze mix)
03. The Spacelovers - Space Lover (original extended mix)
04. Solar Stone ft. Elizabeth Fields - Speak In Sympathy (deeper mix)
05. Accadia - Into The Dawn (accadia club mix)
06. Sasha - Xpander (original mix)
07. Viridian - Sunhump (classified project remix #1)
08. Mistique - Freedom (insolent bass mix)
09. Oakenfold - Southern Sun (tiësto mix)
10. Freefall ft. Jan Johnston - Skydive (I Feel Wonderful) (original mix)

FTP Specs:

host: zimz.dyndns.org
login: tadownload
pass: tadownload
port: 21

User Limit: 3

Voor de liefhebbers die um willen branden staat er ook een cue sheet bij en een voor- en achterkantje voor in je CD doosie (.jpg 150dpi)

Grtz!
kreischer2000
oke dank je, ff checken dit
Chicane
Zelf gemixx0rt?
Raymond
Lekkere Tracklisting maarre, waarom nou weer die Southern Sun erop...... Zo goed issie niet naar mijn mening :haha:

Ik ga hem wel ffe downloaden! Thanx
eieregooie
quote:
Originally posted by Chicane
Zelf gemixx0rt?


Uiteraard!
!_PeTrUs_!
Erg lekkere CD Ei!

Mag je trots op wezen ;)
Odyne
nice... very nice :D erg lekker mixje!
DJ_Siesta
ik gaat um ff downloade strakjes, me is benewd:)
TranceFool
Ziet er sappig uit, ga em zeker ff checken :)
Donna
ik ook ff halen,maar idd ook ik vind t jammer van de southern sun,kan dat gejammer nie meer horen,sorry:)
Ziet er verder nice uit

eieregooie
quote:
Originally posted by Raymond
Lekkere Tracklisting maarre, waarom nou weer die Southern Sun erop...... Zo goed issie niet naar mijn mening :haha:

Ja, dit kon ik verwachten natuurlijk... maar gelukkig zijn er mensen (zoals ik :D ) die het wel gewoon een mooi nummer vinden :)

Bedankt voor de reacties iig :)
Spinnin Jack
Zo eindelijk, dat werd wel eens tijd :p :D ;)

Welke editie is dit nu?? Augustus, Juli, Juni, April?? :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement