return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
My Ftp Server
View this Thread in Original format
t0xIc
אוקי חברה אני גאה להציק שרות חדששש
האף טי פי שלי... בקיצרר אין לי שם הרבה מקום
כי עדיין לא עשיתי ניקיון בינתיים זה רק 900 מגה..
ככה שאני לא יכול לתת הרבה דברים כי אז אני יתקע בלי מקום ביכלל במחשבב
בקרוב אני יפנהה איזה 5 גיגה ואז אני יתן לכל מי שירצה חשבון
החיבור עצמו על אי די אס אלל

אז מי שרוצה שישלח
pm

נ.ב
יקח לי כמה ימים להחזיר תפרטים כי אני בזמן הקרוב יהיה קצת יותר מידי עסוקק סורי...
MoSH_MaN
אתה מזכיר לי אותי בתחילת השנה[
:D
היום אני כבר לא יכול לפתוח סרבר.....

אם כבר כתבתי כאן אז במקום לשלוח ל
PM
פשוט שלח בבקשה
PM
:D

תודה ומקווה שאנשים כאן יעריכו את זה
t0xIc
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתה מזכיר לי אותי בתחילת השנה[
:D
היום אני כבר לא יכול לפתוח סרבר.....

אם כבר כתבתי כאן אז במקום לשלוח ל
PM
פשוט שלח בבקשה
PM
:D

תודה ומקווה שאנשים כאן יעריכו את זה


לא יודע אחי אני באמת מקווה שאנשים יעריכו אתזה..
למרות שיש פה כאלה שלא ממש צריכים את זה יש להם מקורות וכו'
אבל מה איכפת לי אני עושה אתזה בשביל הכיףף
nargila-man
תודה אחי אני מעריך אל תדאג...

ואחי אני מבטיח לך גם אם אנשים לא כותבים את זה כולם מעריכים את מה שאתה עושה...

נ.ב
שלתח לך
PM
MoSH_MaN
זה לא תומך בפאסיב מוד
אני לא יכול להתחבר :(
t0xIc
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה לא תומך בפאסיב מוד
אני לא יכול להתחבר :(


אויש רציני אחי?! יש משו שאני יכול לעשות???
NaOren
yoo toda gever....
ani yedaber itca ba - ICQ....
Hell_Copter
נחמד מצדך שאתה פותח את זה לכולם...
ידעתי שיש סיבה למה הכתובת נקראת ככה ;)
בכל מקרה תוריד את מה שאני מעלה בשבילך אחי :D
ושכולם יהנו
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by t0xIc


אויש רציני אחי?! יש משו שאני יכול לעשות???



פעיל את הפאסיב

PASV ON
NeMeSiS1234
תודה רבה גבר
שלחתי pm
מקווה לתשובה

t0xIc
אנשים אני מצטער אם יקח לי קצת זמן לתת לכולם פרטים פשוט היום מיבחן מחר מיבחן מיום רביעי עד שישי אני עובד
זה קצת בעיה... בכל אופן אני ינסה כמה שיותר לתת לאנשים תפרטים
אני מקווה שאני ימצא קצת זמן לפנות מקום בהרדיסקק

מי שרוצה יכול גם להעלות

ומוש איפה נימצאת הפונקציה הזאת??
DjChook
כמה ימים אני לא נמצא ואפילו קיבלתי איזכור לקול הסקסי שלי


:)

בכל מקרה, אני אסביר לך באייסיקיו

ד"א המחשב שלי שיאאאא המעצבן

הוא נתקף באיטיות שרצחה אותו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement