|
My Ftp Server
|
View this Thread in Original format
| t0xIc |
אוקי חברה אני גאה להציק שרות חדששש
האף טי פי שלי... בקיצרר אין לי שם הרבה מקום
כי עדיין לא עשיתי ניקיון בינתיים זה רק 900 מגה..
ככה שאני לא יכול לתת הרבה דברים כי אז אני יתקע בלי מקום ביכלל במחשבב
בקרוב אני יפנהה איזה 5 גיגה ואז אני יתן לכל מי שירצה חשבון
החיבור עצמו על אי די אס אלל
אז מי שרוצה שישלח
pm
נ.ב
יקח לי כמה ימים להחזיר תפרטים כי אני בזמן הקרוב יהיה קצת יותר מידי עסוקק סורי... |
|
|
| MoSH_MaN |
אתה מזכיר לי אותי בתחילת השנה[
:D
היום אני כבר לא יכול לפתוח סרבר.....
אם כבר כתבתי כאן אז במקום לשלוח ל
PM
פשוט שלח בבקשה
PM
:D
תודה ומקווה שאנשים כאן יעריכו את זה |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אתה מזכיר לי אותי בתחילת השנה[
:D
היום אני כבר לא יכול לפתוח סרבר.....
אם כבר כתבתי כאן אז במקום לשלוח ל
PM
פשוט שלח בבקשה
PM
:D
תודה ומקווה שאנשים כאן יעריכו את זה |
לא יודע אחי אני באמת מקווה שאנשים יעריכו אתזה..
למרות שיש פה כאלה שלא ממש צריכים את זה יש להם מקורות וכו'
אבל מה איכפת לי אני עושה אתזה בשביל הכיףף |
|
|
| nargila-man |
תודה אחי אני מעריך אל תדאג...
ואחי אני מבטיח לך גם אם אנשים לא כותבים את זה כולם מעריכים את מה שאתה עושה...
נ.ב
שלתח לך
PM |
|
|
| MoSH_MaN |
זה לא תומך בפאסיב מוד
אני לא יכול להתחבר :( |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה לא תומך בפאסיב מוד
אני לא יכול להתחבר :( |
אויש רציני אחי?! יש משו שאני יכול לעשות??? |
|
|
| NaOren |
yoo toda gever....
ani yedaber itca ba - ICQ.... |
|
|
| Hell_Copter |
נחמד מצדך שאתה פותח את זה לכולם...
ידעתי שיש סיבה למה הכתובת נקראת ככה ;)
בכל מקרה תוריד את מה שאני מעלה בשבילך אחי :D
ושכולם יהנו |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by t0xIc
אויש רציני אחי?! יש משו שאני יכול לעשות??? |
פעיל את הפאסיב
PASV ON |
|
|
| NeMeSiS1234 |
תודה רבה גבר
שלחתי pm
מקווה לתשובה |
|
|
| t0xIc |
אנשים אני מצטער אם יקח לי קצת זמן לתת לכולם פרטים פשוט היום מיבחן מחר מיבחן מיום רביעי עד שישי אני עובד
זה קצת בעיה... בכל אופן אני ינסה כמה שיותר לתת לאנשים תפרטים
אני מקווה שאני ימצא קצת זמן לפנות מקום בהרדיסקק
מי שרוצה יכול גם להעלות
ומוש איפה נימצאת הפונקציה הזאת?? |
|
|
| DjChook |
כמה ימים אני לא נמצא ואפילו קיבלתי איזכור לקול הסקסי שלי
:)
בכל מקרה, אני אסביר לך באייסיקיו
ד"א המחשב שלי שיאאאא המעצבן
הוא נתקף באיטיות שרצחה אותו |
|
|
|
|