|
High Energy - 21-09-2002 - Wie O Wie? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Ik ook...
Is al weer tijdje geleden dat ik vaag uit de pan ben gegaan :crazy: |
|
|
| Donna |
Posted by Tais:P
Nou, gister naar High Energy @ Hemkade geweest (Rank 1, Spider, Misja Helsloot, Bas & Ram, Jean, Klubbheads etc), was weer een prima feestje. Alleen jammer dat Precision er hier ook niet was, hij was helaas ziek
Verder was het wel ok, redelijk goede muziek, al draaide geen van de djs foutvrij (heb ik het niet over kleine foutjes, als ff bij moeten sturen ofzo, maar gewoon over lompe overgangen). Het was al supervlug druk, om 23:00 ging de toko open, ik was om 23:30 binnen en de grote zaal stond al zowat helemaal vol. Viel me dus wel op.
En verder hoef je niet echt voor de lekkere wijven naar de Hemkade, kheb er maar een stuk of 10-15 geteld die echt lekker waren.
Verder natuurlijk nog ff Petrus (+ een paar luitjes van Clubcharts) gemeet, kwam hem de hele avond wel telkens tegen, was wel lache!
Ik vond het al met al een prima feestje, en denk zeker dat dit een goed alternatief was voor Trance Energy (en dichter bij .
--------------
Nah heb dus niet al teveel gemist,gelukkig:)
Hemkade zuxort naar mijn id,en idd om de chicks hoef je niet te gaan tais,meestal lopen er TEveel ordi blote slettebakken :rolleyes: |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Donna
Nah heb dus niet al teveel gemist,gelukkig:)
Hemkade zuxort naar mijn id,en idd om de chicks hoef je niet te gaan tais,meestal lopen er TEveel ordi blote slettebakken :rolleyes: |
Idd.. met van die sportschool billies eromheen... Maarja, ik was van te voren al wel gewaarschuwd door je :)
Vond de aankleding in de grote zaal trouwens erg magertjes. Alleen de 2e zaal zag er nog wel mooi uit (maar ook niet veel bijzonders). |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Was echt een enorm strak feest! Veel dingen meegemaakt (mensen die out gaan enzo)
Lekker brak nu maar de sfeer was top en de muziek was perfect. Zeker voor HH vatbaar :D |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Was echt een enorm strak feest! Veel dingen meegemaakt (mensen die out gaan enzo)
|
Was ik dat? ik ben nl een paar uurtjes kwijt.Verder de uurtjes die ik bewust heb meegemaakt me wel vermaakt geloof ik....(dit was de druppel, lees verder in stoppen met roken topic...) |
|
|
| -TAIS- |

ff een fotootje van High Energy :) Vlnr: Ik, Maarten (geen TA lid) en !_Petrus_! |
|
|
| T.H.C. |
| Bwahaha...Peter staat er ook weer frisjes op(ze zijn wel lekker ofnie?) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Bwahaha...Peter staat er ook weer frisjes op |
PeTrUs is een mafketel! :p :) ;) |
|
|
| Donna |
| Valt me nu pas op.dat plaatje van je avatar past psies bij jou PH,same grinz:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by -TAIS-

ff een fotootje van High Energy :) Vlnr: Ik, Maarten (geen TA lid) en !_Petrus_! |
HAHA, altijd leuk!
Hoe intens gelukkig kanje zijn :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Me and my friends:

Ik in het midden en T.H.C. helemaal rechts!
Toen lachte je nog T.H.C. :D |
|
|
|
|