|
High Energy - 21-09-2002 - Wie O Wie?
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Wie gaat er a.s. zaterdag naar High Energy!?!@?!
21 September - High Energy - Hemkade Zaandam
Entrance €19 (presale)
DJs:
Rank 1
Precision
Misja Helsloot
Spider
Bas & Ram
Onne
Jean
Marc Van Bekkum
Klubbheads
The Freak
Timetable van High Energy.
AREA 1
11.00-11.30 Precision
11.30-01.15 Rank 1
01.15-03.00 Spider
03.00-04.30 Jean
04.30-06.00 Klubbheads
AREA 2
12.00-01.00 Mark van Bekkum
01.00-02.00 Precision
02.00-03.00 Bas & Ram
03.00-04.00 Misja Helsloot
04.00-05.00 The Freak
05.00-06.00 Onne |
|
|
| -TAIS- |
| Ik ben erbij!!! Heb er onwijs zin in, 1e keer Hemkade voor mij :D |
|
|
| T.H.C. |
K ik ben nu misschien ook wel van plam om te gaan.(niet helemaal vrijwillig ;) )
waar moet je kaartje halen? |
|
|
| Martillo |
Uiteraard is de gang uit ernum ook aanwezig :eyespop:
Lekkere tent de Hemkade, I love that place.
Nog 2 naggies :D |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
K ik ben nu misschien ook wel van plam om te gaan.(niet helemaal vrijwillig ;) )
waar moet je kaartje halen? |
Ticketservice! En verder de standaard voorverkoop adressen die ook op www.ilovetrance.nl staan. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Martillo
Uiteraard is de gang uit ernum ook aanwezig :eyespop:
Lekkere tent de Hemkade, I love that place.
Nog 2 naggies :D |
Hé sl3tj3, jij ook hier :tongue2 |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Martillo
Uiteraard is de gang uit ernum ook aanwezig :eyespop: |
Welke gang is dat als ik vragen mag??
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Flipper01 |
| Uit wie bestaat de 'ernum-gang'?? Ik ken nl maar 1 TrancEaddict uit Arnhem (er staat er ook maar 1 op de TA map!) ;) |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Uit wie bestaat de 'ernum-gang'?? Ik ken nl maar 1 TrancEaddict uit Arnhem (er staat er ook maar 1 op de TA map!) ;) |
Is ook niet echt een TAer, maar een overloper van clubcharts...;)
Oja ik ben er zekersteweten ook bij morgen! moet alleen nog kaartje halen (thnx tais) |
|
|
| Martillo |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Welke gang is dat als ik vragen mag??
Met vriendelijke groet. |
Een paar partyfreaks uut Ernum, maybe we'll meet someday @ a TA-meeting?
Wat nou overlopen T.H.C...., jij was mij voor :tongue2 . Volgens mij spookt er ook een T.H.C op CC :stongue:
Ga je toch morgenavond, ik zal je ff :whip:
:haha: |
|
|
| Martillo |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Hé sl3tj3, jij ook hier :tongue2 |
Hey sj3mb3kki3, ja ik dacht laat ik 's die maffe priester lastig vallen :clown: |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Martillo
Ga je toch morgenavond, ik zal je ff :whip:
:haha: |
yoyoyoy, zin an:clown: |
|
|
|
|