|
פיגוע בתל אביב
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
היה פיגוע באלנבי ליד התחנה המרכזית
יש המון נפגעים |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מה? מי? איפה? מתי????
אחי תן פרטים!!!!!!!!
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Scorchio |
| פתח טלוויזיה \ רדיו \ אינטרנט |
|
|
| MoSH_MaN |
5 הרוגים!!!!!
כוס אמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
פתח טלוויזיה \ רדיו \ אינטרנט |
כן אני יודע
אחרי שכתבתי את הפוסט פתחתי
בני זונות!!!!!!
האוטובוס היה מלא!!!!
וקו 4 בת"א זה אחד מהקוים הכי עמוסים!!!!!
שיחנקו!!! |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי עכשיו בבית ספר ושמעתי על זה
אלנבי...
בני זונות חזרו לשיגרת הפיגועים.... |
|
|
| t0xIc |
אני מקווה מאוד שלא חזרנו לתקופה של הפיגועים
סעממק איתם מתי כבר יחריזו עליהם בתור רשות תומכת טרור
ואז ניקרע להם תתוחססס בני זונות |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני רק לא מבין.........
כשהאמריקאים משמידים עשרות כפרים והורגים מאות ואולי אפילו אלפי אנשים חפים מפשע באפגניסטן, זה בסדר גמור
אבל כשאנחנו הורגים פלשטינאי אחד שהוא תומך טרור ותיכנן איזה 10 פיגועים ושהוא בדיוק היה בדרך להתפוצץ בעזריאלי, כולם מעבירים עלינו ביקורת!
כל העולם הזה דפוק, אני אומר לכם!!!!!
אני חושב שכל מדינה ומדינה צריכה לחטוף איזה מתקפת טרור ככה טובה שתפגע בכמה מאות אנשים ותשמיד איזה משהו חשוב אצלם, רק כדי שהם יבינו מה עובר עלינו ויתמכו בנו ולא בחיות האלה שקוראות לעצמן פלשטינאים |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אני חושב שכל מדינה ומדינה צריכה לחטוף איזה מתקפת טרור ככה טובה שתפגע בכמה מאות אנשים ותשמיד איזה משהו חשוב אצלם, רק כדי שהם יבינו מה עובר עלינו ויתמכו בנו ולא בחיות האלה שקוראות לעצמן פלשטינאים |
שמע גבר...
אין יותר שונא ערבים ממני, אבל לא משנה איפה יהיה פיגוע או אלפי הרוגיםם
איכשהו בסוף יאשימו את היהודים....
צריך לקחת את המשפחה של התאבד הזה ולשלוח את כולם לאיזה מקום מסריח בלי אף אחד
רק ככה הם ילמדו שלא שווה להם לבוא להתפוצץ כאן!!!! |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by NaOren
צריך לקחת את המשפחה של התאבד הזה ולשלוח את כולם לאיזה מקום מסריח בלי אף אחד
רק ככה הם ילמדו שלא שווה להם לבוא להתפוצץ כאן!!!! |
לאיזה אי בודד באמצע שום מקום עם הרי געש ובלי אוכל
שיאכלו רק קוקוס |
|
|
| Shibby |
בראסמי חייבים לפוצץ להם את הצורה...
והפסיק לתת להם לפרסם כל מיני דברים עלינו
כי מה שהורג אותנו באמת זה שהם מראים 50 פעם מקרה אחד...!
אז אולי כדיי להגביל אותם!!
ופשוט לפרסם פירסום כבד ולכתוב כתבות שנוגעות לכולם
ומכתבים נוגעים ללב
שיבינו שאנחנו אלה שסובלים להערבים המזדיינים האלה! |
|
|
|
|