return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
פיגוע בתל אביב
View this Thread in Original format
Scorchio
היה פיגוע באלנבי ליד התחנה המרכזית
יש המון נפגעים
HyPeRSoNiC
מה? מי? איפה? מתי????

אחי תן פרטים!!!!!!!!
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
Scorchio
פתח טלוויזיה \ רדיו \ אינטרנט
MoSH_MaN
5 הרוגים!!!!!


כוס אמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Scorchio
פתח טלוויזיה \ רדיו \ אינטרנט


כן אני יודע
אחרי שכתבתי את הפוסט פתחתי

בני זונות!!!!!!
האוטובוס היה מלא!!!!
וקו 4 בת"א זה אחד מהקוים הכי עמוסים!!!!!

שיחנקו!!!
Hell_Copter
הייתי עכשיו בבית ספר ושמעתי על זה
אלנבי...
בני זונות חזרו לשיגרת הפיגועים....
t0xIc
אני מקווה מאוד שלא חזרנו לתקופה של הפיגועים
סעממק איתם מתי כבר יחריזו עליהם בתור רשות תומכת טרור
ואז ניקרע להם תתוחססס בני זונות
HyPeRSoNiC
אני רק לא מבין.........
כשהאמריקאים משמידים עשרות כפרים והורגים מאות ואולי אפילו אלפי אנשים חפים מפשע באפגניסטן, זה בסדר גמור

אבל כשאנחנו הורגים פלשטינאי אחד שהוא תומך טרור ותיכנן איזה 10 פיגועים ושהוא בדיוק היה בדרך להתפוצץ בעזריאלי, כולם מעבירים עלינו ביקורת!

כל העולם הזה דפוק, אני אומר לכם!!!!!
אני חושב שכל מדינה ומדינה צריכה לחטוף איזה מתקפת טרור ככה טובה שתפגע בכמה מאות אנשים ותשמיד איזה משהו חשוב אצלם, רק כדי שהם יבינו מה עובר עלינו ויתמכו בנו ולא בחיות האלה שקוראות לעצמן פלשטינאים
NaOren
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אני חושב שכל מדינה ומדינה צריכה לחטוף איזה מתקפת טרור ככה טובה שתפגע בכמה מאות אנשים ותשמיד איזה משהו חשוב אצלם, רק כדי שהם יבינו מה עובר עלינו ויתמכו בנו ולא בחיות האלה שקוראות לעצמן פלשטינאים


שמע גבר...
אין יותר שונא ערבים ממני, אבל לא משנה איפה יהיה פיגוע או אלפי הרוגיםם
איכשהו בסוף יאשימו את היהודים....

צריך לקחת את המשפחה של התאבד הזה ולשלוח את כולם לאיזה מקום מסריח בלי אף אחד
רק ככה הם ילמדו שלא שווה להם לבוא להתפוצץ כאן!!!!
t0xIc
quote:
Originally posted by NaOren
צריך לקחת את המשפחה של התאבד הזה ולשלוח את כולם לאיזה מקום מסריח בלי אף אחד
רק ככה הם ילמדו שלא שווה להם לבוא להתפוצץ כאן!!!!



לאיזה אי בודד באמצע שום מקום עם הרי געש ובלי אוכל
שיאכלו רק קוקוס

NaOren
א-מ-ן
Shibby
בראסמי חייבים לפוצץ להם את הצורה...

והפסיק לתת להם לפרסם כל מיני דברים עלינו
כי מה שהורג אותנו באמת זה שהם מראים 50 פעם מקרה אחד...!

אז אולי כדיי להגביל אותם!!

ופשוט לפרסם פירסום כבד ולכתוב כתבות שנוגעות לכולם
ומכתבים נוגעים ללב

שיבינו שאנחנו אלה שסובלים להערבים המזדיינים האלה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement